Hop til indhold

Erfaring med Sweet Elizabeth, København V

Featured Replies

Skrevet

Sidst hed hun Sweet Anna )og måske også Eliza). Der ligger nogle mindre gode anmeldelser fra starten af året. Mest at hun er svær at lave en aftale med. En enkelt skriver om møde, hvor hun ikke var særligt engageret i akten.

Men billeder skulle være gode nok. Kunne være rart med en ny anmeldelse! 🤗👍

Skrevet

Jeg er stadig lidt fristet til at prøve og besøge hende, for hun ser rigtig dejlig ud. Men ja, jeg prøvede to gange i starten af året uden held og selvom jeg holdt en meget sød og forstående tone, så lykkedes det mig ikke at få en aftale i hus trods to forsøg. Skrev om hende her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/210182-sweet-young-anna-cph-spild-af-tid/

Skrevet

Har nu lagt en Review. Ja mener også hun har været her før - hun er flot og billederne holder - mener dig video er af en anden frækkert .. men igen det snyder nogengange. Flot pige - men … Well .. synes der manglede … noget … som det også fremgår. Det var nu fin indlevelse - mere … at menuen ikke holder … der er ikke gfe - mere en smuk ung kvinde der bestemt er sød og egentlig også fræk - men som undgår kys og er meget hurtig med kondomet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.