Hop til indhold

ADVARSEL! Trusler fra Ann47 i Frederiksberg (#72301)

Featured Replies

Skrevet

Før jeg kaster mig ud i advarslen, vil jeg understrege, at jeg har besøgt Ann47 (jeps - stadig 47 efter alle disse år 😁) igennem lang tid, men også at jeg forlod hende og hendes skrantende service for en del år siden uden kontakt siden.

Og ja. Jeg ved godt, at hun har nogle dejlige fyldige babser og et par huller der kan rumme næsten hvad som helst i den stødstyrke man ønsker - uden kvaler.

Men i løbet af påsken skete noget, jeg tænkte, jeg hellere må advare jer alle om - uagtet fordelene ved ovenstående.

Pludseligt - midt i en påskefrokost med familien - tikkede der et par sms'er ind. Jeg tjekkede løst, men så det kendte nummer fra dengang, som hun tilsyneladende stadig bruger. Spøjst tænkte jeg, listede væk fra bordet og åbnede lidt forvirret beskederne op.

Det er åbenbarede sig, gjorde mig dels (meget) overrasket, dels forskrækket og dels (en hel del) vred.

De tre beskeder indeholdt:

1. Et billede af en bil og en opgang. (Sagde mig intet.)

2. Et billede af en Mobile Pay overførsel, jeg havde foretaget en gang i 2023.

3. Et billede af en beskedtråd med en ubehagelig tone fra et andet nummer end mit.

Forvirret svarede jeg med "???". Svaret kom prompte (oversat nogenlunde fra thai): "Du skal ikke skrive så grimt til mig. Det vil jeg ikke finde mig i. Jeg ved, hvor du bor."

Hjertet sad nu oppe i halsen. Der var med største klarhed tale om en misforståelse. Dels var det slet ikke mit hjem, hun eller en anden havde taget billeder af. Dels var det godt nok min overførsel, men for 3 år siden. Dels var det slet ikke fra mit nummer, de ubehagelige beskeder var blevet sendt fra.

For mig endte det nogenlunde fredeligt trods alt. Jeg ringende hende simpelthen op og forklarede hende sagen, som hun til sidst forstod. Men naturligvis ikke undskyldte for.

Hvorfor så skrive dette opslag? Årsagen er simpel. Hvis man - af den ene eller anden årsag - ryger på kant med hende, ved man ikke helt, hvad hun tilsyneladende kan finde på. (Jeg vidste ikke engang, at jeg var i den sorte bog. Men det tror jeg, jeg er klar over nu.)

Og at hun gemmer gamle numre og Mobile Pay transaktioner som "våben", gør mig heller ikke helt tryg. (Hun fortalte mig en gang, at hun fik lidt medicinsk hjælp mod "noget med hovedet". Hvad det betød, og hvorfor hun dengang delte det med mig, ved jeg ikke, men nu er jeg da ekstra urolig.)

Pas rigtigt godt på jer selv derude. Selvom det er os med pengene, er det ikke sikkert, det er os med "bukserne på".

Redigeret af sunnynoyo

Skrevet

Jeg har et burner nummer eller bruger whatsapp knytte til dette nr., betaler altid kontant, holder gerne lidt væk fra adressen uanset hvilken GP jeg besøger for at minimere risiko..

• 2 weeks later...
Skrevet
Henrykt skrev, den 8.4.2026 at 12:19:

Jeg har et burner nummer eller bruger whatsapp knytte til dette nr., betaler altid kontant, holder gerne lidt væk fra adressen uanset hvilken GP jeg besøger for at minimere risiko..

gør præcis det samme, for vi ved aldrig hvem der sidder bag eller hvad der gemmes.
taletidskort og samme nr. til whatsapp

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.