Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

God eftermiddag, de Herrer.

Med det gode vejrs ankomst, så måtte jeg lave en ofring til guderne. Denne gang ville jeg besøge en uanmeldt pige, og dermed forhåbentlig tilføje lidt mere viden til faget. Valget faldt på Joy i Bording, dels grundet de store bryster og dels fordi den anden pige på stedet, Luna, havde fået gode anmeldelser, så det kunne umuligt gå galt.

Området

Hvis man tidligere har været i Bording i forbindelse med en ofring, så kender man uden tvivl huset. Det ligger forenden af en blind vej, og der er udsyn ud til en meget travl hovedvej, så jeg vil ikke beskrive stedet som diskret. Efter at have ringet på, så gik der et minut eller to inden der blev åbnet.

Værelset

Jeg har tidligere været på adressen med en anden pige i stue-etagen, men jeg blev denne gang ført ovenpå. Trappen knirkede en del, og det samme gjorde gulvet ovenpå. Selve værelset var helt fint, dæmpet belysning med en stor seng i hjørnet. Der var en skammel man kunne placere sit tøj og sine genstande, samt diverse kommoder. På sengen lå et håndklæde og et nyt lagen, samt diverse aftørringsgenstande.

Pigen

Det var nemt at sætte en aftale i stand, jeg tror dog ikke, at Joy selv står for kommunikationen over SMS. Hun viste et billede med deres menukort, og spurgte hvad jeg ville have, selvom dette allerede var aftalt over SMS.

Jeg var positivt overrasket over Joy, hendes billeder på AL er ikke de bedste, så mine forventninger var ikke så høje. Hun var cirka 165 cm høj, lettere buttet, og så havde hun kæmpe bryster. De hang, men jeg tænker, at det følger med størrelsen. De var også helt naturlige, hvilket var et kæmpe plus. Hun var nem at kommunikere med, så længe man ikke forventer en dyb samtale. Hendes ansigt var også pænt, på trods af de mange filtre der blev brugt på AL.

Akten

Jeg bestilte 30 minutter til 800 kr. Deres priser er generelt ret billige, du kan få 60 minutter til 1200 kr. De tilbyder også uden beskyttelse til 500 kr. mere, dette benyttede jeg mig dog ikke af, samt begge piger på samme tid (dog skriver de direkte, at du ikke skal forvente noget pige-pige sjov).

Hun startede med en fin massage, og spurgte om jeg ville have en blid eller hård massage, hvor jeg valgte den blive. Jeg synes den trak ud, men jeg blev endelig vendt efter 15 minutter, og hun gav først et handjob og bevægede sig over i et blowjob. Jeg ved ikke om hun brugte tungen, det lignede mest, at hun brugte tænderne, men det føltes godt. Herefter red hun mig med frit udsyn til de flotte bryster. Hun lagde sig ned over mig, og gav mig mulighed for at hjælpe til. Herefter spurgte hun, om jeg ville skifte til doggy, hvilket jeg var med på. Hun startede med at læne sig ned, men jeg var nødt til at mærke brysterne igen. Hun stønnede uden at overdrive, hvilket er et plus i min bog.

Herefter fik jeg hende vendt til missionær, og hun gav fint med plads. Vi kyssede lidt i denne stilling, både med og uden tunge, hun virkede dog ikke så desperat efter kys, hvilket var en skam. Med udsyn til de store bryster, så foreslog jeg hende, at jeg ville prøve at kneppe dem, hvor jeg sad ovenpå hende. Det blev dog ikke så godt, og vi måtte holde ret hurtigt. Vi prøvede hurtigt med mig liggende på ryggen, og hende ind over mig, men hun holdte heller ikke længe her. Til sidst gav hun et handjob, hvilket normalt ikke er nok til at få mig til at springe, men hold da op, jeg eksploderede nærmest under hendes behandling, hvor hun samtidig slikkede mig på brystvorterne. Jeg formåede endda også at få lokket et kys mere ud af hende. Vi var gået lidt over tid, men hun havde ikke travlt, så jeg fik lov til at tage et bad. Herefter en hurtig påklædning, og så et farvelkram ud i varmen igen.

Hun fortalte, at hun vil være i Bording i cirka tre måneder.

Konklusion

Jeg kunne godt finde på at besøge Joy igen med 60 minutter. For pengene var det en positiv oplevelse, og selvom det ikke ligefrem var ren GFE, så nød jeg alligevel mit besøg. Alt i alt, en solid 7/10 præstation.

Punkter til forbedring:

• Nærig med kys.

• Massagen kunne godt have været afsluttet lidt hurtigere.

Links:
Annonce: https://annoncelight.dk/showad/427752

Pige: https://annoncelight.dk/profile/Thaispa

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Annoncen findes ikke længere.

Ligesom mange andre thai-piger, tages annoncen ned, når de lukker om aftenen.

Skrevet

Jeg er enig med Raphaels anmeldelse af Joy. Fantastiske bryster, virkeligt nogle af de smukkeste naturlige Thai bryster jeg har leget med længe. Lidt mave, og efter min mening smukker end på billederne - for en gangs skyld var det ikke til den gode side med "beauti-forbedringerne".

Sød og venlig pige, hun virker virkeligt sød, og den hårde massage er faktisk også ret god - og længe.... uden pirring. Jeg fik vendt mig rundt og fik et faktisk ret god håndjob og lidt mellem de fantastiske bryster, og så startede hun på BJ, som lidt for hurtigt endte med et kondom på og en "come now" (jeg var ikke inde, hun sad ved siden af?) - lidt forskellige stillinger og et par yderlige opfordringer om come now (som er lidt irriterende - men så slemt var det heller ikke), kom jeg i en dejlig orgasme. Hun fulgte med i bad før og efter, og selv om pjoverten blev vasket grundigt i bad, skulle den også have vådservietter før hj(???) og igen før bj - lidt sjovt... men ok for mig, det var blidt og dejlig -)

Sød pige, fantastiske bryster, lidt for kort tid med det sjove, og et par andre ting som jeg ikke vil nævne. Alt i alt, ikke en gentagelse fra mig - selv om de bryster godt nok er dejlige.

Skrevet

Enig i at hun har fantastiske bryster. Resten var for mig skuffende. Hun var for klinisk til min smag. Massagen var lige så ringe som hos mange andre af dem der tilbyder sex. Blowjobbet var intetsigende da hun nærmest bare kørte hovedet op og ned i raketfart uden at sutte ordentligt. Og så begyndte hun ellers flere gange på sit “come now” trods masser af tid tilbage, hvilket virker fuldstændig modsat på mig. Da jeg endelig kom fjernede hun hovedet hurtigere end Carl Lewis var ude af startblokken. Og i mellem alt dette brugte hun tusind vådservietter. Det bliver ikke til en gentagelse.

Skrevet

Heller ikke lige mig...

Fir meget rengøring med klude, mere tand end mund, og kysser men ikke noget at skrive hjem om

6/10 herfra og bedre muligheder andre steder

Skrevet

Jeg prøvede selv Joy efter de anmeldelser.
Og dejlig naturligt, selvfølgelig er smag og behag forskellig…
Jeg var glad for massagen, men især at hun var sød og nærværende - hun taler meget, selvom hendes engelsk er svært at forstå - men, dejlig fræk under selve akten - de bryster er super bløde og skønne.

Jeg tog 60 min fp og det fortrød jeg ikke.. tid til det hele - jeg kom for tidligt, men hun spurgte om jeg ville mere, uden at jeg skulle betale mere... Skønt med bad sammen efter, selvom det var lidt småt.

Jeg kommer gerne igen…

• 1 month later...
Skrevet

Tommelfingerregel: er bryster længere end fon underarm, så håber et andet sted hen

Synes ikke sted har den kvalitet det havde en gang,...

Redigeret af gavmildfyr
Uddybning

Skrevet

bryster længere end fon underarm,så håber et andet sted hen

Er du skide fuld ? Den text gi ikke mening for mig

• 3 weeks later...
Skrevet
Stoneheart skrev, for 36 minutter siden:

Er det hende her?

Ja, det er jeg ret sikker på

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.