Hop til indhold

Maradona og Eva i Hårlev

Featured Replies

Skrevet

Most of those pictures are AI generated or AI upscaled so very likely not the girls in the pictures you will meet in person.

Redigeret af NaughtyDane

Skrevet
  • Author

jeg kørte ned og besøgte Maradona.

Stedet var så lille at jeg nægter at tro på at der har gemt sig en “Eva” også. Det må være samme pige og billederne er under alle omstændigheder falske.

Nu var Maradona faktisk en attraktiv kvinde med grønt farvet hår eller paryk og en virkelig afsindig stor rund blød røv - det var lidt som at være i det der hoppeland med de store bløde hoppepuder - man følte man kunne blive helt væk derinde. Det sære var at hendes talje var ret smal - trods at hendes mave ikke stod heeelt knivskarp, så forvent ikke mirakler. Barmen var blød , skal vi sige c-skål? og sandsynligvis helt ægte. En køn pige absolut men højde, lår og røvballer gjorde at hun ikke virkede petit på nogen måde.

Hun var meget fokuseret på mersalg fra starten både mere tid og ekstra ydelser. Da det ikke rigtig bed på blev hun lidt kold og jeg fik fornemmelsen af at det hastede meget trods køb af en halv time.

Det tog desværre lidt af lysten og det som skulle have været en hoppeborgfest blev istedet 2 minutters blow og 10 minutters knep som foregik bagfra med verdens bedste udsigt mens det stod på.

Der var ikke kys, ikke 69, endsige fisseslik.

Jeg kommer ikke igen og lever fint videre uden at have været ombord i hendes røv - noget der ville have gjort det hele urimeligt dyrt for hvad det var.

Skrevet

Der kan afgjort kun være en pige af gangen på den adresse!!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.