Hop til indhold

Low season Pattaya/Thailand

Featured Replies

Skrevet

Jeg er ved at planlægge min sommerferie om igen da mine oprindelige planer blev aflyst. Derfor tænke jeg at jeg skulle prøve for første gang og tage til Thailand. men er bekymret for at det ville være “dødt” nu når det er ude for sæson. Hvad er pro’s and con’s for at rejse i lav sæson? Har læst mig til at vejret kan være uforudseligt og meget regn, er der så meget regn at det kommer til at påvirke min tur meget negativt?

Jeg er i start tyverne det bliver min første solorejse ude fra europa, jeg har ikke det største budget og vil gerne være der i 14 dage, hvor mange penge skal jeg regne med at tage med til piger mad og diverse oplevelser.

Og jeg søger genneralle tips til en fra erfarne

Things todo and not to do

Skrevet

Det er mange spørgsmål at besvare. Håber det er okay jeg gør det ultrakort.

Det er helt fint at tage afsted i lavsæson. Dog forvent der er nogle dage hvor det regner. Normalt er det kun nogle timer og så bliver det fint igen. Men det er ikke solskin hver dag. Det er ikke noget problem. Du kan altid have et regnslag med i lommen, ellers købes de i alle 7-11.

Udover fly. Så regn med at bruge 1500 kr pr. dag. Det kan være mere og mindre. Forvent mindst 2-300 til hotel pr. nat. 1-200 mad. Og så 1000 kr til drinks og damer pr. dag. Jeg har haft masser af ture hvor jeg sagtens kan holde det budget. Og har bestemt også haft mange andre hvor jeg er brugt enorme summer.

Det farligste er nok man bliver total addicted af det.

Jeg vil anbefale 3 max 4 dage i Bangkok. Få set lidt sights. Og så ellers smut til Pattaya.

Der findes nogle meet ups for newbees jeg vil anbefale du tager på. Så er der fælles pubcrawl agtigt i Pattaya. Mega sjovt.

Skrevet

I Juli kan der være heftig regn, men meget ofte er det kun voldsomme byger og så klarer det op igen. Det er bestemt ikke dårligt. Der er heller ikke "dødt" i hverken Bangkok eller Pattaya. Det er byer, der aldrig sover.

Du er vel opmærksom på at flypriserne er meget høje lige nu pga. den særlige situation i Mellemøsten?

Pga. low season, så er den gode nyhed, at hotelpriserne også er væsentlig lavere end i højsæson. Du kan nemt finde et godt hotel til 300,- pr. nat - og selvfølgelig også mindre, afhængig af dit behov.

Du kan også være heldig, at pigerne er mere tilbøjelige til at gå ned i pris i lavsæson.

Hvis du spiser thaimad og tænker dig om, så kan du nemt nøjes med 100 kr. om dagen. Det er væsentligt dyrere med europæisk mad.

Så er der alt det sjove. Det er her, hvor det kan stikke af. På barerne koster en øl som regel mellem 60-100 thb (15-20kr.), men vil du have selskab, så koster ladydrinks typisk mellem 160-220 thb.

Short-time er typisk 1.500 - 2.000 thb, men det kan være muligt at få billigere. Du skal også betale barfine - med mindre du møder en freelancer. Long-time er selvfølgelig dyrere. Prisen afhænger meget af, hvilken bar det er, hvor populær pigen er, hvad hun synes om dig osv. Er du i walking-street eller på go-go bar, så snakker vi helt andre priser.

I det hele taget er det i høj grad dig der bestemmer, hvor billig eller dyr sådan en rejse skal være 😄

Skrevet
niskanen skrev, for 3 timer siden:

Short-time er typisk 1.500 - 2.000 thb ... Prisen afhænger meget af, hvilken bar det er, hvor populær pigen er, hvad hun synes om dig osv. Er du i walking-street eller på go-go bar, så snakker vi helt andre priser.

Jeg har aldrig være i Thailand, men det er på ønskelisten. Jeg gætter på, at short-time er omkring en time (?) Hvordan fungerer det så med long-time? Er det betaling pr. dag (er natten evt. med)?

Din kommentar om walking-street og go-go bar går jeg ud fra betyder, at det er den dyreste fremgangsmåde?

Skrevet
Unrusted skrev, for 10 minutter siden:

Hvordan fungerer det så med long-time? Er det betaling pr. dag (er natten evt. med)?

Det er normalt resten af aftenen og natten. Barfine vil også ofte være højere, når pigen tages ud af baren resten af aftenen, men prisen kan virkelig svinge meget ift. sted og om det er tidligt på aftenen eller sent.

Ja, walking street og go-go barer er en væsentlig dyrere oplevelse.

Skrevet

Nu skriver du sommerferie, er det så Jun jul august, low Season, der er stadigvæk mennesker og hotel prisen er også low

Vejret er ligeså uforudsigelig som i DK, rainseason starter først i slutningen af aug og indtil slut okt og der kan komme i byge i ny og næ og det kan føles behagelig 🙂

ST = ca en 1 time ( u come I go ) 😁

LT = hele natten, som regel sex flere gange og måske også om morgenen, hvis pigen er glad for dig ❤️ igen et spørgsmål om kemi og sympati osv

Pattaya er væsentligt billigere end Bangkok Phuket Chang Samui Hua Hin

Der findes foriøvrigt masser af tråde i EG ang tip om livet i Thailand 🙂

Men held og lykke med turen

Skrevet
Simprombe skrev, den 7.4.2026 at 08:41:

Things todo and not to do

Jeg ville tage direkte fra BKK-Airport til Pattaya, da Bangkok er en stor by at begynde at finde rundt i, første gang man kommer til Thailand og ikke kender de normale trafikregler og hvordan man finder rundt - og man vil derfor spilde en del tid og penge på det - her er Pattaya mere enkel - bussen til Pattaya koster kun 149 ThB (ca. kr. 30,-) og du kan køre med bussen helt til Jomtien, hvor du i Soi Whitehouse finder andre danskere - og fra Jomtien kan du tage Bathbussen = en pick-up med 2 sæderækker og du kan for kun 15 ThB (ca. kr. 3,- - tidligere kun 2 kr., men pga. tumpen er prisen nu sat op) køre til Pattaya og helt til Soi Six - eller Soi Dirty, som de lokale kalder det, hvor der uanset sæson - er piger (on the younger side) nok - dvs. ca 500 fra omkring kl. 16 til ud på natten - men der løber ladydrinks og barfine hurtigt op + musikken er en infernalsk høj suppe og en overdrivelse at kalde det musik - så jeg foretrækker de mere rolige GC/Gent Clubs - eller Gentlemens Club, som du finder flere steder i byen - prøv f.eks. Seahorse på Jomtien Beach Road Soi 3 - her kan man bedre sidde og snakke lidt med pigerne først eller spille pool. Ovenpå foregår det heller ikke så fortravlet og du bliver heller ikke bedt om lidt ekstra til rengøringskonen, mamasan osv. Kinnaree Place er også et godt sted, men pigerne kan være mere påtrængende - men det skal man ikke lade sig gå på af - men vælge den man selv foretrækker - selvom det kan være svært på en pæn måde at afvise andre.

Pigerne i Pattaya er også noget billigere og nemme at have med at gøre end i Bangkok - således at ST i Bankkok (ofte 1500 ThB) - koster ca. det samme som LT i Pattaya (ofte 2000 ThB - men regn med at gogo og meget flotte yngre piger forlanger mere - uden at sexen bliver bedre eller du får længere tid) og de skal ikke have ekstra for dit og dat, som f.eks CIM. Kan anbefale dig hurtigt at finde en fast pige, du kan tage med ud i byen og lære dig lidt om Thailandsk kultur, vise dig rundt i byen, se div. turistattraktioner som: Nong Noch Dinosaurpark, Collusseum Show, Santuary of Thruth mm. sammen. - og ikke mindst spare dig for mange penge til ladydrinks og barfine, hvis du er smart på forhånd at installere LINE på din telefon - og få pigernes ditto, så I kan holde kontakten og aftale at mødes andre steder end på pigens bar - NB. Gents Club lukker som regel tidligt - kl. 22 og så kan man mødes udenfor for at tage i byen og høre live musik, spille pool mv.

Senere når I kommer hjem på hotellet eller i condoen (er det en god ide at starte med at byde på et fælles bad). Du kan også bare over LINE få hende til at komme til dig - du må isåfald bare regne med 100 ThB ekstra til en motobiketaxi, hvis hun ikke selv har motobike - men kan I køre rundt på hendes motobike, fremfor at du selv skal leje (kræver motorcykelkørekort + internationalt kørekort udstedt af din kommune i DK), må du forudse af og til at skulle betale for at hun kan få tanket op - det koster nok 2- 300 ThB med de nye priser.

Hvis I går ud at spise sammen - så vil pigerne som regel ikke føle sig hjemme på en dyr restaurant - så prøv at undgå det til du kender hende bedre - men hold dig til de mere ydmyge steder - jeg undgår dog som regel deciderede gadekøkkener, da maden er lavet af ringe råvarer - og måske ikke lige din smag, selvom pigerne synes det er fantastisk - ellers skal de nok lære dig, hvad du skal undgå - især skal du altid undgå noget der er "spicy" - medmindre du er vant til det. Bedre at tage pigen med på Bryghuset og bestil noget fra menuen - så pigerne kan prøve lidt dansk mad med sovs og kartofler - eller et styk smørrebrød - men de har også risalamande, du kan forsøge at få pigerne til at lide, fremfor alm. ris ;-)

Udover øl og kaffe bør du generelt holde dig fra Rusmidler - dels kender du ikke dem du køber af, hvad de har blandet sammen osv. - og det vil være dumt at spilde din ungdom på det lort. Potensmidler kan du købe mange steder - men bedre - og ofte billigere at få noget på recept i DK.

NB. Har af hensyn til svagtseende og mig selv valgt at gøre teksten mere læsbar vha. fed skrift, rigtig sort - og 125% større.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Tak for info til vores nye rookie, kunne nok ikke ha skrevet det bedre 🙂 og det med den tydlige skrift, ja nogle af os kræver den skrift 😄

Og med "kun" 14 dage, så vil jeg også foretrække Pattaya første gang i LOS,

Pattaya er mere overskueligt, hvis det er det sjove der skal prøves 😇 og også billigere ifht Bangkok

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Jeg ville tage direkte fra BKK-Airport til Pattaya, da Bangkok er en stor by at begynde at finde rundt i, første gang man kommer til Thailand og ikke kender de normale trafikregler og hvordan man finder rundt - og man vil derfor spilde en del tid og penge på det - her er Pattaya mere enkel - bussen til Pattaya koster kun 149 ThB (ca. kr. 30,-) og du kan køre med bussen helt til Jomtien, hvor du i Soi Whitehouse finder andre danskere - og fra Jomtien kan du tage Bathbussen = en pick-up med 2 sæderækker og du kan for kun 15 ThB (ca. kr. 3,- - tidligere kun 2 kr., men pga. tumpen er prisen nu sat op) køre til Pattaya og helt til Soi Six - eller Soi Dirty, som de lokale kalder det, hvor der uanset sæson - er piger (on the younger side) nok - dvs. ca 500 fra omkring kl. 16 til ud på natten - men der løber ladydrinks og barfine hurtigt op + musikken er en infernalsk høj suppe og en overdrivelse at kalde det musik - så jeg foretrækker de mere rolige GC/Gent Clubs - eller Gentlemens Club, som du finder flere steder i byen - prøv f.eks. Seahorse på Jomtien Beach Road Soi 3 - her kan man bedre sidde og snakke lidt med pigerne først eller spille pool. Ovenpå foregår det heller ikke så fortravlet og du bliver heller ikke bedt om lidt ekstra til rengøringskonen, mamasan osv. Kinnaree Place er også et godt sted, men pigerne kan være mere påtrængende - men det skal man ikke lade sig gå på af - men vælge den man selv foretrækker - selvom det kan være svært på en pæn måde at afvise andre.

Pigerne i Pattaya er også noget billigere og nemme at have med at gøre end i Bangkok - således at ST i Bankkok (ofte 1500 ThB) - koster ca. det samme som LT i Pattaya (ofte 2000 ThB - men regn med at gogo og meget flotte yngre piger forlanger mere - uden at sexen bliver bedre eller du får længere tid) og de skal ikke have ekstra for dit og dat, som f.eks CIM. Kan anbefale dig hurtigt at finde en fast pige, du kan tage med ud i byen og lære dig lidt om Thailandsk kultur, vise dig rundt i byen, se div. turistattraktioner som: Nong Noch Dinosaurpark, Collusseum Show, Santuary of Thruth mm. sammen. - og ikke mindst spare dig for mange penge til ladydrinks og barfine, hvis du er smart på forhånd at installere LINE på din telefon - og få pigernes ditto, så I kan holde kontakten og aftale at mødes andre steder end på pigens bar - NB. Gents Club lukker som regel tidligt - kl. 22 og så kan man mødes udenfor for at tage i byen og høre live musik, spille pool mv.

Senere når I kommer hjem på hotellet eller i condoen (er det en god ide at starte med at byde på et fælles bad). Du kan også bare over LINE få hende til at komme til dig - du må isåfald bare regne med 100 ThB ekstra til en motobiketaxi, hvis hun ikke selv har motobike - men kan I køre rundt på hendes motobike, fremfor at du selv skal leje (kræver motorcykelkørekort + internationalt kørekort udstedt af din kommune i DK), må du forudse af og til at skulle betale for at hun kan få tanket op - det koster nok 2- 300 ThB med de nye priser.

Hvis I går ud at spise sammen - så vil pigerne som regel ikke føle sig hjemme på en dyr restaurant - så prøv at undgå det til du kender hende bedre - men hold dig til de mere ydmyge steder - jeg undgår dog som regel deciderede gadekøkkener, da maden er lavet af ringe råvarer - og måske ikke lige din smag, selvom pigerne synes det er fantastisk - ellers skal de nok lære dig, hvad du skal undgå - især skal du altid undgå noget der er "spicy" - medmindre du er vant til det. Bedre at tage pigen med på Bryghuset og bestil noget fra menuen - så pigerne kan prøve lidt dansk mad med sovs og kartofler - eller et styk smørrebrød - men de har også risalamande, du kan forsøge at få pigerne til at lide, fremfor alm. ris ;-)

Udover øl og kaffe bør du generelt holde dig fra Rusmidler - dels kender du ikke dem du køber af, hvad de har blandet sammen osv. - og det vil være dumt at spilde din ungdom på det lort. Potensmidler kan du købe mange steder - men bedre - og ofte billigere at få noget på recept i DK.

NB. Har af hensyn til svagtseende og mig selv valgt at gøre teksten mere læsbar vha. fed skrift, rigtig sort - og 125% større.

Tak for den detaljeret guide😀

Og de mange andre indslag fra jeg andre jeg har også læst trips rapports herinde fra så føler jeg har fået en god fornemmelse af hvad jeg kan forvente.

Er det en god ide og vælge et hotel midt i byen eller lidt ude for centrum?

Skrevet
Simprombe skrev, for 3 timer siden:

Er det en god ide og vælge et hotel midt i byen eller lidt ude for centrum?

Det er meget individuelt - jeg lejer en motobike og kan derfor hurtigt komme fra det ene sted til det andet - og så vælger jeg en condo på Pratamnak, hvor jeg ved der ikke er alt for megen larm og trafik.

Men hvis du vælger en bolig i downtown Pattaya, kan du gå til og fra de fleste smørhuller : Walking Street, LK Metro, TreeTown, Soi Buhkhao, Soi Pothole m.fl. - evt. tage en bathbus op ad 2nd road og gå langs Beach Road tilbage efterhånden, som du finder ud af systemet.

Hvis du vil bo i Jomtien, vil jeg anbefale dig ikke at bo alt for langt ude - jeg har før boet på Lumpini - og det er lidt for langt ude, da Jomtien Beach Road er ca. 3 km lang og det tager lang tid at køre med Bathbussen - men det er nemt at finde ud af da, busserne ligesom i Pattaya kører sydpå langs stranden - og nordpå via Jomtien 2nd Road - ellers vil jeg anbefale dig en Grap eller Bolt (udtales Bot, da thailændere ikke kan udtale L) App - eller bare hoppe på en af de Orange Motobiketaxis - som er lidt dyrere - men nemt og ukompliceret og de har stationer over det hele - eller du må bare stoppe en på vejen ved at række hånden ud, ligesom når du vil med en Bathbus.

Hvis du gerne vil finde freelancere - så er der Coconot bar langs Beach Road, Insomnia, Club Republica og Club Lucifer m.fl. - men regn med høj musik. Personligt foretrækker jeg Bamboo Bar, da de har live music - er lidt en open style Beer Bar - så man kan side ude ved fortovet og se folk spadsere forbi - og når pigerne ankommer - og måske være den første til at betale deres drink, hvis der er en man falder får - men pigerne der er som regel lidt mere modne - til gengæld også mere erfarne - så de ved hvad en mand gerne vil have - se evt. https://www.youtube.com/watch?v=YKnC7xtqt44 mmm.fl.

Skrevet

Nå, så vil jeg da også give mit besyv med ... Pattaya er helt klart et godt sted at begynde, hvis det primære (eller i hvert fald en væsentlig del) med din tur er at komme ned og få noget fisse. Pattaya har et udbud uden lige. Der skønnes at være ca. 1.500 barer i byen (herunder små ølbarer, gentlemanclubs, gogobarer, diskoteker og hvad der måtte være derimellem).
Der er også masser af muligheder for indkvartering til fornuftig pris. Lad være med at spilde alt for mange penge på et rum/hotel. Du er der primært for at sove og pigerne er sgu ret ligeglade med om du bor billigt eller dyrt. Selv vil jeg undgå Jomtien. Jeg synes det er røvsygt der og specielt danskerkolonierne omkring Jomtien Soi 7 og Soi Whitehouse. Hvem fanden gider rejse så langt for at høre på fulde danskere der tror de ved alt om Thailand - selv om de har brugt over halvdelen af deres tid i Thailand på det værtshus hvor du møder dem ... Og hvis du vil til Pattaya så kan det hurtigt blive lidt dyrt og besværligt, især ud på natten. Jeg ville vælge et sted relativt centralt i Pattaya når nu det er din første gang. Et godt alternativ til hoteller kan være gæstehuse. Dem er der også en del af og du kan også finde flere af dem på Booking.com og lign. platforme. Du kan sagtens finde gode hoteller/gæstehuse for under 1.000 baht (~200 kr.) pr. nat. Jeg kan f.eks. nævne BlueBird Inn og Cloud9 Reloaded som begge er centralt beliggende og i umiddelbar gåafstand til nogle af byens hyggelige barområder (Walking Street og Soi 6 ligger dog lidt derfra, men er stadig nemme at komme til.
Mht. mad så kan du sagtens spise for 100 kr. om dagen hvis du er til thaimad og holder dig fra turistrestauranterne på Beach Road. I Terminal 21 er der en stor Food Court på en af de øverste etager hvor man kan spise ekstremt billigt. Hvis du tager en pige med ud at spise så lad hende foreslå nogle steder. Dels så ved du at hun kommer til et sted hun kan lide og dels så er der en god chance for at at du kommer til et sted du ikke selv ville have fundet. Jeg vil ikke anbefale at slæbe en pige med på Bryghuset eller et andet dansk sted for at de kan prøve dansk mad. De vil næppe være fan af det og medmindre du bestemmer hvad de skal spise så vil de med garanti selv bladre forbi alt den danske mad og direkte til sektionen med thairetter.
Selv om barfine kan være høj først på aftenen så kan det godt svare sig at tage pigen ud af baren tidligt på aftenen. I baren sidder du og betaler ladydrinks til hende (og måske et par af hendes veninder i baren). De er væsentligt dyrere end alm. drinks på en anden bar. Hvis du vil tage hende videre med ud at drikke så vil jeg anbefaler steder som Xzyte (et område med barer og restauranter) og The Cube. I Xzyte vil jeg særligt fremhæve Area 39 (alternativt Sky Music). Det er steder med livemusik, billig sprut (man kan købe en flaske lokal sprut med sodavand for under 200 kr.) samt mad. Det er rigtigt hyggeligt at sidde og spise lidt mens man drikker. Jeg har aldrig haft en pige med dertil som ikke har kunnet lide det. Der er piger der presser på for at komme på helt specifikke diskoteker på Walking Street. Det er typisk fordi de har ordninger med de steder så hun får noget kommission for det du køber på stedet - og det er meget dyrere end på de steder jeg nævnte eller f.eks. i Tree Town.
Sørg altid for at have tingene aftalt med pigen før du barfiner hende. Er det bare short time, så aftal pris og sikr dig at hun er med på det du gerne vil med hende. Er det long time så er det stadig vigtigt at få aftalt pris (og evt. hvor lang tid du har hende til næste dag) og hvad der skal ske (om I bare tager direkte tilbage og boller eller om I skal i byen og drikke først - og i så fald hvor).
Transportmæssigt så er der også et par detaljer ... hvis du vælger at køre med motorbike taxi (dem med orange veste) så aftal altid prisen på forhånd. Er I to, så sikr. dig at prisen er for begge to og ikke kun for en af jer. Det er ofte den dyreste løsning at anvende dem. Jeg vil anbefale dig at installere Bolt og Grab. Begge dele er gode apps hvor man kan booke transport og her får man en fast pris på ens tur. Her kan man så vælge mellem motorcykel (de vil dog oftest kun have en med) og forskellige varianter af biler. Selv bruger jeg primært Bolt. Ofte så er prisen for motorcykel ofte under det halve af hvad det koster hos banditterne med de orange veste.
Line er også rigtig god at have selv om flere er begyndt at bruge WhatsApp. Det kan være en ide at have dem begge.
Pengemæssigt så lad være med at tage danske penge med for at veksle dernede. Oftest så vil de slet ikke tage imod dem. Hvis de endelig gør så er det til en lortekurs. Hav gerne to forskellige hævekort med - og lad det ene ligge i sikkerhedsbossen på dit værelse sammen med dit pas og de penge du ikke lige skal bruge den dag (Du skal reelt set have dit pas på dig, men i de fleste situationer accepterer de et billede af billedsiden af dit pas samt siden med dit stempel). Hvis du hæver så hæv så store beløb som muligt (tjek hævegrænsen på dit kort. Nogle kort tillader maks. hvad der svarer til 2.000 kr. pr. hævning. Så kan det være bedre at hæve Euro at tage med) da der er et fast hævegebyr på hver hævning i automaterne uanset om du hæver lidt eller meget - maks. er 30.000 baht pr. hævning. Det kan du hæve hos Krungsri (gule automater) og ttb (jeg mener de er blågrå). Mange andre tillader kun hævninger op til 20.000 baht pr. gang. En anden vigtig ting ved hævning er altid at sige nej til conversion (continue without conversion). Vælger du conversion så veksler automaten for dig og du får en langt dårligere kurs end det din bank giver når den omregner for dig.
Sørg altid for at have småsedler og lidt mønter på dig. Toiletbesøg koster mange steder 5 eller 10 baht, især i barkomplekser hvor de enkelte barer ikke har eget toilet. Du kan også være helt sikker på at den chauffør der lige har kørt dig et sted hen for 42 baht ikke kan give tilbage på 100 baht. Det er et standard hustle mange af dem prøver sig med i håb om at du bare giver dem byttepengene. Små restauranter, barer og boder har ofte ikke så meget i kassen at de kan give tilbage på 1.000 baht - især ikke hvis du ikke er den første der har gjort det den dag ... En god og nem måde at slå store sedler i stykker er at gå i 7-eleven eller Tops Daily og købe et eller andet billigt, f.eks. en flaske vand, og så betale med 1.000 baht. Eller hvis du går på en større bar og køber en øl så kan du også gøre det samme.
Og til sidst så lige den løftede pegefinger! Husk rejseforsikring. Hvis du på nogen måder har planer om at køre bil eller motorcykel dernede så husk internationalt kørekort - jeg vil dog stærkt fraråde det når det er din første tur. Trafikken dernede er et helt andet kapitel end herhjemme - f.eks. så kigger man sig for til begge sider på ensrettede veje. Uanset om du føler dig snydt et sted så æd lorten, betal og gå (hold øje med din regning løbende når du sidder på en bar). Du vinder ikke noget ved at brokke dig - tværtimod. Hold dig fra alt der minder om slagsmål og ballade. De slår benhårdt ned på det dernede og deres fængsler er ikke som i Danmark. Hvem har lyst til at dele celle med over 30 andre mænd og skide i samme celle "diskret" bag en lille halvmur". Hold dig langt væk fra stoffer dernede. Jeg vil ikke engang gå med folk dernede hvis jeg ved de har noget på sig eller har taget noget.
Hvis du blot husker de små forholdsregler så er jeg sikker på at du vil få en fantastisk tur til Thailand. Pattaya er en fantastisk by. Det er en by med så mange muligheder og selv om jeg efterhånden er kommet der nogle gange så ser jeg nye sider af byen hver gang jeg er der.
Kig evt. også et par af de andre nyere tråde om Pattaya.

God tur -)

• 1 month later...
Skrevet
Mau skrev, den 9.4.2026 at 23:43:

Hvis du på nogen måder har planer om at køre bil eller motorcykel dernede så husk internationalt kørekort

Var lige på Koh Larn - der kan man leje en motobike for kun 300 ThB for en hel dag, incl. fuel - det eneste de spurgte efter - var min venindes ID-kort, som de deponerede i en stor plastkasse - og så var det ellers afsted uden hjelm - heldigvis er Koh Larn ikke så stor og man behøver ikke have travlt eller tage chancer for at komme rundt til det meste - især ikke hvis man er der hele dagen - og vi havde kun et par timer.

Simprombe skrev, den 9.4.2026 at 06:40:

bussen til Pattaya koster kun 149 ThB (ca. kr. 30,-)

Desværre lige steget til 170 thB - stadig billigt i forhold til de billigste taxaer på omkring 1000 - 1200 ThB - men er man 3 - 4 stykker kan det være en fordel - og man bliver kørt direkte til hvor man skal bo.

Redigeret af Jernsvinet

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.