Hop til indhold

blev postiv overrasket i Rostock

Featured Replies

Skrevet

Havde et par dage i den nord tyske Hansen stad og skulle da se byen fristelser an.

Endte med en lille øst europæisk pige på 25 somre 155 cm og passende kg.

Kunne have begge baller i min håndflade

Var lidt skeptisk med adressen men tænkte det kan vel prøves af, og sikke en omgang jeg fik for de 70 euro.

Blow i min top 3

Sex i 2 stillinger hvor hun til sidst i missionæren lå og legede med sig selv, jeg kom glad og højlydt ud over hendes mis, hun legede derefter med min sperm både på hendes læber mine og kørte den rundt om hendes nedre læber, sikke en afslutning.

Skrev senere om hun var på om morgen efter, det var hun desværre ikke men jeg kunne da komme forbi igen, overvejede og sendte hende et tilbud på services der ikke blev reklamet led og hun takkede ja.

Det er godt nok mange år siden at jeg er blevet tømt 2 gange på 5 timer ( er +50 )

https://rotlicht.de/id3480-jasmin

Skrevet

Hvor lang tid fik du for de 70 euro?

Du skal have tak for linket til hjemmesiden, som jeg ikke kendte til. Har du oprettet dig som bruger på siden, eller kontaktede du hende bare direkte?

Skrevet
  • Author

Jeg kontakter bare direkte .. havde betalt for 30 min og første gang var jeg ude efter 22 min glad og fornøjet

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Blow uden og sex i et par stillinger.

Massage med strejf mellem mine Baller omkring mellem kødet

Kys der udviklede sig til tungekys ( kan være kemi )

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.