Hop til indhold

Juli, spild af penge i Løgstør

Featured Replies

Skrevet

Juli, spild af penge i Løgstør.

Havde et kortere ophold i Løgstør og ville prøve et af byens tilbud. Faldt for Juli’s annonce, som jeg synes var lovende.

https://annoncelight.dk/showad/447096

Havde aftalt en time med det hele for 1.500 kr. Blev modtaget i døren af en sød og pæn Thai-pige. I fuld overensstemmelse med annoncens foto, der ikke lyver. Blev fulgt op på et værelse og bedt om at tage tøjet af. Efter lidt tid kom hun op iført en badekåbe. Bad mig ligge på på maven på sengen og begyndte iført undertøj at masserer mine ben med olie. Efter lidt tid bad jeg hende tage tøjet at, hun var meget pæn med små bryster. Hun fortsatte massagen af mine ben indtil jeg gjorde hende opmærksom på at jeg forventede BtB-massage. Det gik hun så igang med kortvarigt. Bad mig vende mig om og begyndte igen at massere mine ben. Efter lidt tid ‘opdagede’ hun at jeg havde et ‘tredje ben’, som hun så gav lidt massage. Hun gav mig også meget kortvarigt lidt massage med med munden, men opgav så. Jeg fik så lov til at massere hende, men hun var ikke specielt berørings villig. Jeg prøvede igen at få hende til at massere det ‘tredje ben’, men det lykkedes ikke, så jeg opgav. Hun koncentrerede sig nu om at massere mine arme og fortsatte med det til tiden var gået. Sluttede med et fælles bad, hvor hun vaskede mig, men ikke de ædlere dele. Så alt i alt en dårlig oplevelse. Havde jeg aftalt oliemassage til 500 havde det været helt fint, med lidt ekstra service. Men 1.500 var spild af penge. - Stedet ligger central, i et baghus, som er ok, centralt i Løgstør. Hendes annonce lover rigtig meget, men det har hun åbenbart glemt. Så find et andet sted.

Redigeret af Matrosen

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.