Hop til indhold

Miss Maria dansk pige i Aarhus C - Lækker GFE oplevelse!

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i lang tid haft ønsker om at besøge flere danske GP’er, da jeg kun har besøgt en enkelt dansk pige, så det er stadig et nyt fag for mig. Men det kan godt være svært at finde unge danske piger i Østjylland området, som lige falder i min smag.

Jeg fornemmede at det var en ægte dansk pige vi har med at gøre, da jeg så Marias annonce for første gang. Annoncen lød meget velformuleret og ud fra anmeldelserne lå det ligesom til højrebenet, at det skulle være nu at jeg griber chancen og lad bare sige at det var pengene værd!

Jeg ankommer til adressen og får instruktioner hvordan jeg kommer ind, dejligt nemt og diskret. Døren bliver åbnet og jeg møder en virkelig smuk pige. Maria er meget sød og imødekommende og jeg kunne godt se at hun ikke var helt dansk, men det gjorde mig ikke noget.

Jeg blev nærmest mundlam, da Maria smider tøjet, en ægte ung pige krop, som er enhver mands drøm. Jeg vil ikke gå så meget i detaljer, men alt det som er beskrevet i annoncen er netop lige præcis det du får!

Pas godt på hende, hun fortjener det bedste 😊

https://annoncelight.dk/showad/443021

https://annoncelight.dk/profile/missmariakaramella

Skrevet
Mike56 skrev, den 6.4.2026 at 15:00:

Maria er meget sød og imødekommende og jeg kunne godt se at hun ikke var helt dansk, men det gjorde mig ikke noget.

Men hun snakker flyende dansk?

Skrevet
  • Author
Happyfeet skrev, for 4 timer siden:

Synes ikke hun svarer på beskeder. @Mike56 ved du om hun er aktiv pt?

Du fanger nok Maria bedst dagen før eller på selve dagen på de datoer hun mødes. Jeg vil råde dig til at holde øje med annoncen 😊

Skrevet

Hvor lang tid havde du bestilt, og ville du bestille længere tid næste gang? 🤩

Redigeret af BlackieAarhus

Skrevet

Jeg har noget besvær med at få kontakt.
Hun skriver i annonce at der er vagtplan for uge 16 og 17

Skrevet
  • Author

Jeg kan se at der er lagt nye datoer op, så det er nu man skal slå til 😊

Skrevet

Jeg var heldig at besøge Maria i går og kan tilslutte mig anmeldelsen her - yderst smuk og behagelige pige. Gentagelsesfare 100%

Skrevet

Ja, kan jeg godt.

Jeg havde aftalt en times GFE med hende, møder op på adressen, får instrukser til at komme ind og hun åbner døren, flot pige med langt mørkt hår og smukt smil. Hun siger velkommen, vi små snakker lidt og jeg hopper i bad, jeg kommer ind til hende på sengen og efter en smule snak begynder vi at kysse. Derefter lidt oral til os begge på skift og så sex i mange forskellige stillinger før jeg kommer.

Så lidt snak om løst og fast, om hendes fortid med sugar dating og hvordan hun kom i gang - så var tiden ved at være slut og jeg tager et hurtigt bad før jeg siger tak for i dag.

En sød, smuk og meget naturlig nem pige at være sammen med og alt føltes meget ligetil og nemt.

Redigeret af Sleino
Stavefejl

Skrevet
Mike56 skrev, den 6.4.2026 at 15:00:

Jeg har i lang tid haft ønsker om at besøge flere danske GP’er, da jeg kun har besøgt en enkelt dansk pige, så det er stadig et nyt fag for mig. Men det kan godt være svært at finde unge danske piger i Østjylland området, som lige falder i min smag.

Jeg fornemmede at det var en ægte dansk pige vi har med at gøre, da jeg så Marias annonce for første gang. Annoncen lød meget velformuleret og ud fra anmeldelserne lå det ligesom til højrebenet, at det skulle være nu at jeg griber chancen og lad bare sige at det var pengene værd!

Jeg ankommer til adressen og får instruktioner hvordan jeg kommer ind, dejligt nemt og diskret. Døren bliver åbnet og jeg møder en virkelig smuk pige. Maria er meget sød og imødekommende og jeg kunne godt se at hun ikke var helt dansk, men det gjorde mig ikke noget.

Jeg blev nærmest mundlam, da Maria smider tøjet, en ægte ung pige krop, som er enhver mands drøm. Jeg vil ikke gå så meget i detaljer, men alt det som er beskrevet i annoncen er netop lige præcis det du får!

Pas godt på hende, hun fortjener det bedste 😊

https://annoncelight.dk/showad/443021

https://annoncelight.dk/profile/missmariakaramella

Anbefales at booke en eller to timer GFE? Skal til at booke en tid ved hende i næste uge

Redigeret af sandegpkriger

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.