Hop til indhold

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg var der i dag.

En hæderlig massage med god pirren. Hun lod på et tidspunkt bl.a. sine negle løbe langs hele min krop, hvilket var sygt pirrende og virkelig dejligt. Massagen var også god, hun tog fint fat uden at overgøre det. Det sluttede af med et rigtig dejligt blow job i 69-stilling, hvor jeg kom hende i munden mens hun blev slikket.

Hun er en midaldrende kvinde, med lidt på sidebenene, men hun har nogle virkelig store og flotte bryster (som ikke hænger). Ansigtet er mere midt tier.. Om det er hende på billedet er svært at sige, da ansigtet er dækket. Men brysterne passer i hvert fald godt.

Alt, i alt en hæderlig oplevelse og fint til prisen. Jeg gav 800 kr. for 45 minutters massage m. b2b og blowjob med cim (og fik så også lov til at slikke hende, selvom vi ikke havde aftalt det).

Hun holder til på en privat adresse, ikke så langt fra Viby Torv. Kendt sted (jeg har i hvert fald været der før med en anden).

Skrevet

Jeg kan se hun tilbyder analsex, og jeg har spurgt ind til om hun kan håndtere en forholdsvis veludrustet mand, hvilket hun er i tvivl om

Er der noget der har erfaring med Maree, og analsex.?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.