Hop til indhold

New Spanish Maya in Odense C

Featured Replies

Skrevet

Jeg tager derind i dag og chancer lykken. Poster her senere. Wish me luck mi amigos

Skrevet

OK, skulle lige ordne hundred ting men var der i eftermiddags.

Det dårlige først:
Billederne ligner, men er fake.
Så, de 20min var nærmere 12-15min, så forvent ikke at få fuld tid.
Der var heller ikke noget BJ uden gummi som announcen lover, hun sagde det var fordi hun havde bøjle på tænderne.... Jeg havde ellers taget bad og alting før jeg kom.
Til sidst men ikke mindst, selvom det startede ud med at føles OK, så endte det med at hun kom så meget glidecream (hun holdt tuben i hånden hele tiden undervejs) på at for første gang nogensinde nåede jeg ikke at blive færdig før tiden gik (og første gang i mit liv at jeg ikke er blevet færdig før sex sluttede - betalt eller ej). Jeg kunne simpelthen ikke mærke hende med mine 18cm til sidst.

Det gode:
God til engelsk, sød og venlig, nem at berøre, meget smuk. Skønt ansigt og røv, men ikke ligeså lækker som billederne.
Kommunikativ klar, Ok rent/pænt sted, hun virkede selv meget ren, og var nem at have med at gøre de første 12min ca.

Synes pigen er skøn og sød, men fuskeri med tiden og for meget glidecream til en tydeligvis for øm mis; gør at det bliver lidt en 50/50 herfra.

Redigeret af Randy

Skrevet

Nå ja, og grunden til det pludseligt gik stærkt var også fordi at der skulle en anden ind.
Igen, stadigvæk sød pige, men hellere have lagt mine penge et sted med mindre stress.

Skrevet
Randy skrev, for 15 timer siden:

hun sagde det var fordi hun havde bøjle på tænderne....

Så du selv at der var bøje på tænderne?

Eller var det bare en undskyldning for ikke at give blowjob uden kondom?

Skrevet
lille_peter skrev, for 2 timer siden:

Så du selv at der var bøje på tænderne?

Eller var det bare en undskyldning for ikke at give blowjob uden kondom?

der var bøjle, men hun suttede med kondom på, og tænker ikke det gør nogen forskel. Så bare et marketings trick.
Min oplevelse var ikke dårlig, den var bare heller ikke god.
Har prøvet både værre og bedre.

Redigeret af Randy

Skrevet

Jeg var også forbi i dag. Jeg havde oprindeligt booket Alisha https://annoncelight.dk/showad/452725. Stod på adressen til aftalt tid og havde parkeret 20 minutter før, så var ude i god tid, hvor jeg også bekræftede vores aftale. (Telefonpasseren) skrev tilbage, at hun ikke var klar. ("Sorry, I'm not ready now") – Jeg svarede, at det var fint nok, men ville blot bekræfte min aftale.

Nu blev det aftalte tidspunkt, og jeg skriver, at jeg står ude foran og er klar. -> Intet svar.

... 15 minutter senere skriver jeg: "Hi 👋, I'm still outside waiting 😅" -> Intet svar.

Jeg var lige ved at vende om og smutte, men pludselig kom der svar retur efter yderligere 15 minutter – ja, jeg er en tålmodig mand (jeg har altså på det her tidspunkt ventet over 30 minutter ude i kulden). Fik lejlighedsnummer, ringede på og blev lukket ind, og til min store overraskelse var det ikke Alisha, men Maya, som nævnt her i tråden. Var lidt forvirret, og hun bekræftede, at det ikke var hende på billederne. Hun nævnte, det var sket før, at telefonpasseren bare sendte kunder rundt til de to piger på tværs. – Ikke skide smart... Men jeg var positivt overrasket. Maya var skide sød og spurgte, om jeg stadig var interesseret... Ja, det var jeg!

60 minutter blev bestilt, pengene skiftede hænder, så var vi godt i gang. Ja, der er kondom på ved blowjob, men jeg synes, hun gjorde det OK. Op og ride, lidt forskellige stillinger, så blev første skud fyret af... Så snakkede vi vidt og bredt, der var god kemi imellem os, så dansede hun op ad mig, og vupti, så var vi i gang med runde 2. Faktisk super tilfreds, men det var nok kemien, der gjorde, at det var ekstra lækkert. Sluttede af med bad og farvelkram.

Var ude ved bilen 1 time og 20 minutter efter, jeg blev lukket ind. Så ingen snyd med tiden hos mig.

Maya tager allerede tager hjem søndag.

Skrevet

Havde gennemskuet de var lidt ens, men havde dog ikke håbet de skiftede på den måde.

Har besøgt Alisha, så bemærkede den nøjagtige samme annonce, endda brugernavn der minde om hinanden.

havde håbet de havde to forskellige lokationer, men tænker Alisha har haft for travlt, så der er kaldt en indskifter ind…

Jeg må på den næste indskifter der kommer herop )

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.