Hop til indhold

login med mail

Featured Replies

Skrevet

Hej
Er der nogen som ved hvem man henvender sig til, når man vil prøve at få adgang til sin profil, som man har glemt emailadressen som skulle anvendes til at logge ind med nu 14 år efter oprettelse af profil?
Jeg har prøvet at sende mail til supporten, men ikke fået svar nu efter et par uger.
Nu har jeg så oprettet ny profil, for at prøve at komme i kontakt med en admin, men får ikke lov at skrive mail til ham.
Der må helt sikkert være andre som har mødt problemet.

Mvh. Mr.Djurs 2

Mere kendt som "Mr.Djurs"

Skrevet

Kan se du ikke er den eneste der har haft det problem.

tror ikke der er andet for end at skrive til dem igen.

Skrevet

Hej Mr. Djurs 😊
14 år er lang tid - dvs du har været blandt de første medlemmer.
Du har glemt ? - men har du slettet den? - hvis ikke - har du så ikke noget gammelt hengemt almindelig breve eller andet hvor den så tilfældigvis står skrevet -tænk BREDT - eller hvad med familie/venner/bekendte/ tidligere kvinder🥰 i dit liv ☺️ - - - kan alle disse forskellige huske noget eller FINDE noget - - - - du behøver sgu da ikke udbasunere dit liv i EG🤪 for dem - find på noget troværdigt.

Held og lykke med din søgen - det skal nok lykkes for dig
Mange hilsner
Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet
Mr.Djurs 2 skrev, for 40 minutter siden:

Jeg har prøvet at sende mail til supporten, men ikke fået svar nu efter et par uger.
Nu har jeg så oprettet ny profil, for at prøve at komme i kontakt med en admin, men får ikke lov at skrive mail til ham.

Du kan vist ikke sende pm før et døgn efter oprettelse, og Admin/Moderator har sikkert travlt, så du skal nok væbne dig med tålmodighed.

Skrevet

@Mr.Djurs @Mr.Djurs 2

Det er nu kun muligt at logge ind med den e-mail adresse som der er tilknyttet din EG konto og ikke brugernavn som det var muligt i den tidliger version af EG. Hvis du har problemer med at logge ind med mail, så send en mail til [email protected] Jeg var udsat for næsten det samme problem og fik hurtigt løst problemet 👍 ved at skriv en mail til [email protected]

Skrevet
  • Author

@lille_peter
Det er jeg helt med på, og jeg har allerede skrevet mail til support tidligere om det, men aldrig modtaget svar.
Nu har jeg fået adgang til at skrive direkte til admin via denne nye profil, og har gjort dette. Så håber jeg det hjælper, når han får tid at se på det.
Jeg tænker at rigtig mange henvender sig med samme problem, så admin har sikkert rigeligt at se til, så lidt tålmodighed må der til.

Skrevet

Et godt råd er have en mail adresseudelukkende til sider som dem du ikke vil skal komme i din egen indbakke f.ekd har jeg en der hedder noget til hvad den skal bruges til ala "[email protected]" osv og kun bruge den til dating sider og andet kravl som denne side. Så har du altid en login du ved er seperat min mail har jeg haft siden 2007 fra Gmail også sjovt så slipper man også for evt nosy mennesker der f.eks tjekker din normale mail konto

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

@Med.lem.igen Jeg har skrevet mail til supporten inden jeg oprettede denne midlertidige profil, og jeg har skrevet mail til @Administrator fra denne profil, begge dele uden reaktion. Sidstnævnte har endnu ikke åbnet den mail jeg sendte, men det er vel heller ikke en måned siden jeg sendte endnu.
Jeg klarer mig nok endda, Eroguide er ikke livsvigtig for mig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.