Hop til indhold

Recommended Posts

Tja...

Blev guidet ud i et sommerhus område, pænt diskret, så intet problem der..

Pigen der åbnede svarede fint til hende på billederne, dog tror jeg de er taget for en del år siden, da alderen havde sat sine spor. hun fortalte hun var 29, og det skal nu nok passe

hendes massage var nogenlunde, og hendes lille kinky dns på madrassen mens hun klædte sig af, kunne være bedre.

hvad angår det intime, så var det vel middel, rimelig indlevelse, dog havde hun svært ved at tage hele stiverten.. :-)

karakter: 6/10

Rimelig til prisen, vil jeg sige - 800/30min

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det Ca. at hun holder til? Du skriver Vejers, men der står skive/Sallingsund i annoncen. Måske er det bare min geografi der ikke holder;-) ved du om hun tilbyder græsk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det Ca. at hun holder til? Du skriver Vejers, men der står skive/Sallingsund i annoncen. Måske er det bare min geografi der ikke holder;-) ved du om hun tilbyder græsk?

Hun er flyttet, det var hendes 2 sidste dag i det sommerhus jeg besøgte hende i :-)

Hun viste ikke hvor hun skulle hen derefter, men nok der du har fundet hende..

Ved ikke med det græske, så ikke hendes menukort, vi hoppede bare i 1/2 times hygge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

Exo - mere info ASAP

Højde og drøjde?

Var hun slank, lidt på sidebenene eller i hvalstørrelse?

Er hendes bryster så store, som de ser ud til på billederne?

Hvad kan hun tale?

På forhånd tak.

Spooney

Del dette indlæg


Link til indlæg

Exo - mere info ASAP

Højde og drøjde?

Var hun slank, lidt på sidebenene eller i hvalstørrelse?

Er hendes bryster så store, som de ser ud til på billederne?

Hvad kan hun tale?

På forhånd tak.

Spooney

Billeder er altid taknemmelige, ingen tvivl om det er hende, men billeder er let 5-7 år gamle.

Hendes bryster er ikke helt så store længere, og røven heller ikke så fast.. hun taler engelsk

min karakter var jo også 6/10.. ikke skuffet, men kunne være bedre, ift billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

Hvad med vægtklasse?

M/L/XXL?

Nogen der kender hendes nye adresse, kunne ikke fange, hvad hun sagde, da jeg ringede igår aftes.

Hun lyder jo spændende nok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og endelig, hvor meget måtte du give for 30 min?

Hun er ganske normal af bygning.. Normalpris 1000kr pr 1/2time - jeg slap dog med lidt mindre :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...