Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende lige før Påske.

Jeg bestilte 1 times oliemassage, hvilket jeg altid gør ved første besøg. Hun giver rigtig god og seriøs massage. Hun taler godt engelsk og meget lidt dansk, selv om hun har været i DK i 4 år, efter eget udsagn. Hun prøvede ikke på noget mersalg og under min time var der flere henvendelser til hendes telefon, som hun ignorede. Ikke sidste gang jeg besøger hende.

Skrevet

... men det er ikke synderligt relevant for denne tråd!

sunny skrev, for 58 minutter siden:

Mums - hvis hun kommer til Vestjylland, så er jeg klar )

Skrevet

Besøgte Jenni i går d. 8.. I forhold til sidste gang valgte jeg denne gang FP, hvilket jeg ikke fortrød. Igen super massage og udvidelsen med FP var 100 % ok. Hun er glad, smilende og dejlig indlevelse uden noget kunstigt støn osv. Kan klart anbefales. Pris som øvrige steder for FP.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.