Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Lagde vejen forbi og spurgte til 30 min alm thai. Så kunne vi se hvor det bar hen.

Hun bad mig lægge mig på maven og med benene på hver deres pude, så jeg lå med lidt spredte ben.

Massagen var god og der kom gradvist pirrende hints. Tænkte det ville blive godt når jeg kom om på ryggen.

Pludselig blev anus, bollerne kærtegnet og hun stak hånden ind under mig og begyndte at malke min pik.

Det var frækt at blive malket og pirret i numsen og til sidst kom jeg dejligt i en uvant stilling.

Vi havde ikke snakket pris eller andet, men det var meget rimeligt for en god oplevelse.

Tror det var hende i rød kjole på billederne. Tror ikke der var mere at komme efter hos hende. Men det var godt.

Stedet er diskret.

Farum thaimassage

Redigeret af Th3M3lt

Skrevet

Det er jo charmen ved at komme på Thai stederne…. Man ved aldrig hvad man kan forvente og det kan være både godt og skidt 😉

Men tænker ikke du fik den omgang for de 300 kr som en halv times massage koster 🤔🤷🏼‍♂️

Skrevet

Tak for fin anmeldelse.

Det lyder som sådan en oplevelse, jeg går og drømmer om, sådan blive overrasket/forført.

Jeg må nok hellere komme forbi, selvom det er et stykke vej fra Kbh. 🫣

Skrevet
Th3M3lt skrev, den 5.4.2026 at 12:58:

Tror det var hende i rød kjole på billederne.

Hvem af pigerne i rød kjole var det? Billede 2 eller 3? På forhånd tak.

Skrevet

Foranlediget af Th3’s anmeldelse tog jeg turen forbi Farum

Og det fortrød jeg ikke, bestilte 30 min massage og ikke andet , så jeg lagde mig tilrette på brikken og hun i gang med den skulder der voldte problemer

Og efter 10 min nærmede hun sig stille og roligt juvelerne og anus, og lidt dukkede det også en finger op der 🙃 og hun forsatte, så efter lidt tid vendte jeg mig om og hun forsatte det gode håndarbejde 😊😗

På et tidspunkt sad hun så det var naturligt at trække hende hen i en nice pussy slide og det endte som det skulle, mens min fingre nussede hendes klit 😋

Det hele blev 600, så ingen klager herfra og der er fare for gentagelse

Skrevet
  • Author
GeoGeo skrev, for 15 timer siden:

Var det denne dame:
image.png

Jeg er usikker. Er ikke så god til ansigter og så var der mørkt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.