Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvis noget lyder for godt/billigt til at være sandt… med mindre hun er en flodhest 🫣

Skrevet
High Tower skrev, for 9 timer siden:

Jeg har set billeder og flodhest er nok lige at stramme den men det blev et nej tak herfra

Hvor har du set faktiske billeder af pigen og vil du kort beskrive hende?

Annoncen er væk, så never mind…

Redigeret af TheGent
Tilføjelse

Skrevet

Jeg skrev til hende og bad om et billede … Hun sendte 2 billeder og på ingen måder min type…. Pænt stor i det og en masse rod i baggrunden og på ingen måder en jeg kan tænde på 🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️

Skrevet

Hun er god nok har floreret på SD igennem mange år, men ikke rigtig været aktiv længe. Nu prøver hun så åbenbart AL af. Hun har virkelig store dejlige bryster. Hun er buttet men på den gode måde

Skrevet

Jeg har også skrevet og fik et billede. det var dog kun et selfie af en art hvor man kunne se fra skulderne og op
dog ahr jeg svært ved at se/kende det mange her skriver om hende på baggrund af det, med mindre alt det buttede kun kan ses under skulderne (hvilket godt kan være

TheGent skrev, den 5.4.2026 at 07:45:

Annoncen er væk, så never mind…

Annoncen er stadivæk aktiv for mig

Skrevet
Bombrn skrev, for 17 timer siden:

Hun er god nok har floreret på SD igennem mange år, men ikke rigtig været aktiv længe. Nu prøver hun så åbenbart AL af. Hun har virkelig store dejlige bryster. Hun er buttet men på den gode måde

du siger hun har været der i mange år 😅 men hun siger hun kun er 19, så har hun været aktiv i en alder under 18 eller er hun ældre end hun skriver?

Skrevet
Jolle skrev, den 6.4.2026 at 15:12:

du siger hun har været der i mange år 😅 men hun siger hun kun er 19, så har hun været aktiv i en alder under 18 eller er hun ældre end hun skriver?

Som alle andre i denne branche kan du ligge 10-20år til alderen der står.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.