Hop til indhold

Big Boops Thai Girl NaNa i grindsted

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte den her pige i går det er et velkendt sted i Grindsted i en kælder.
Pigen ligner den på det fjerde billede i annoncen ret godt, men de andre tre er, vil jeg sige, meget misvisende. Selve pigen har en ret kold personlighed ingen smil, bare et “hej”, da jeg kom ind, og så spurgte hun, hvad jeg ville have.

Jeg købte 1 time med “full package”, og så snart jeg gav hende pengene, startede hun en timer, som hun satte synligt frem, så vi begge kunne se den tælle ned fra 1 time. For mig virkede det ikke særlig varmt eller imødekommende og faktisk lidt afvisende, hvis jeg skal være ærlig.

Når det er sagt, så er hendes massage okay. Til sidst endte jeg dog bare med et blowjob og håndjob i stedet for det fulde, som jeg havde betalt for.

Skrevet

Ja sådan kan man blive snydt for det sjove, hvis man ikke er på vagt. Men svært at undgå kan jeg godt se. Den eneste løsning må være at gå igen, hvis noget ikke stemmer overens med forventningerne.

• 3 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.