Hop til indhold

Hannah – Outcall København - Sjælland

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde forleden aften besøg af dejlige Hannah, og som meldte sin ankomst lidt før aftalt tid, men det var ok, jeg var klar.

Vel ankommet og hvor pengene skiftede hænder, var det tid til lidt drikke, efterfulgt af ind i hyggerummet.

Hannah er en let spinkel kvinde som virker smilende og venlig.

Hun havde medbragt lidt blid musik, og hvortil hun afklædte sig mens jeg lå på sengen og ”sulten” fulgte med.

Herefter kom der gang i ydelserne, og hvor Hannah ikke holdt sig tilbage. Hun udførte de intime ydelser – positivt på mine præmisser – eksempelvis massage, ØKO bj, tungekys, CIM m.m., med stor sikkerhed og god hensyntagen og opmærksomhed.  Det var rigtig dejligt.

Hannah taler og forstår engelsk og kommunikation var derfor ok.

Samlet set en god førstegangsoplevelse som jeg gerne vil gentage.

Pas på hende….

https://nympho.dk/n32245/10338/real-girl-real-services-100

Skrevet

Tak for anmeldelsen jsø. Har selv luret lidt på hende. Men synes hun skjuler sine bryster lidt på billederne. Er de fyldige eller tynde og lange? Kan man kysse hende i bund eller er hun en af dem der gerne vil bestemme, for det er jeg ikke vild med? Håber du vil/kan svare. Hilsen Bob

Skrevet
  • Author

jsø skrev, for 4 minutter siden:

https://nympho.dk/n32245/10338/real-girl-real-services-100

Jeg vil nok sige "tynde og lange" bryster. Min oplevelse var positiv i forhold til tungekys.

Jeg syntes klart, at det var mig som bestemte og altså kunne styre elementerne i hyrdetimen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.