Hop til indhold

Nansensgade/Vendersgade, København

Featured Replies

Skrevet

Jeg har om aftenen ofte lagt mærke til, at der på første sal i beboelsesblokken på hjørnet af Nansensgade og Vendersgade lige overfor Kalaset er røde lamper og nedrullede gardiner. Nogen der ved hvem, der holder til her? Og hvordan man evt. kan komme i kontakt med dem?

Skrevet
Nikolaj K skrev, for 1 time siden:

@Massage-testeren Jeg forstår ikke din kommentar “glem det”? Hvad mener du i henhold til mit opslag?

Han mener at han har fortrudt sin post/kommentar.

Når først du har trykket på "udgiv dit svar", så fanger bordet, dog kan du indenfor 60 minutter EFTER udgivelsen redigerer i det du har skrevet i posten, man kunne også f.eks bare havde skrevet "fejl post".

Skrevet
Nikolaj K skrev, den 6.4.2026 at 22:04:

@Nygløden Okay, det giver mening.

Ja beklager men som nævnt kan man ikke slette din kommentar igen så derfor måtte jeg lige hurtig ændre mit svar da jeg kunne se det blev lidt for afslørende hvad der er i det sted du snakker om .. men kan sige det er ikke hvad du snakker om tværtimod.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.