Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/453815

Lige kommet hjem fra en dejlig stund med Cristal. Det er hende på billedet, og vægt og højde passer meget godt. Hun har dog fået lavet piercinger i jaderne.

Kommunikationen gik nemt, og hun var hurtigt med translator app, hvis der opstod spørgsmål.

10/10 service - stor anbefaling.

Skrevet

Det er altså pigen på billederne du møder har mødt hende da jeg besøgte en anden pige på stedet

Skrevet

Du skriver bare en rapport, når du har noget at have det i. Jeg har ikke kunnet identificere noget fusk. Men så fik du lige støjet i en anmeldelse.

DanishMember skrev, for 12 timer siden:

Tillykke "Jørgen"

Din profil er oprettet i lørdags og det er jo tydeligt, at du har en interesse i din alt for positive men intetsigende beskrivelse af oplevelsen med din veninde.

Skrevet

Jeg var også en tur forbi. Hendes ansigt er ikke så glat som på billederne men ellers er det hende. Engelsk er fint på sms men lidt sværere at snakke med hende.

Som der står ovenfor er begge bryster pircet og man skal være lidt forsigtig med dem. Hun er meget lille og petit. Slank og meget flot krop med flotte struttende silikone bryster. Jeg synes hun var super sød men andre vil måske mene at det er maskinsex. man skal i hvertfald kunne leve med vådservietter før, under og efter.

Besøgte hende i vestbyen hvor hun dele lejlighed med andre piger.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg var forbi Cristal tidligere på ugen.

Sød og lækker pige - absolut pigen på billederne og retvisende billeder efter min mening.

Jeg ville egentlig have besøgt Holly, men hun må have dobbeltbooket. Så enten måtte jeg vente 30min eller så kunne jeg besøge Cristal.

Så jeg besøgte Cristal, og det var udemærket - som Holly var blow noget kort, faktisk satte hun kondomet på og spurgte “hvilken position”, hvor jeg så måtte forespørge om blow, hvilket hun leverede i 30s 😂 Så spurgte hun igen “hvilken position”.

Sexen var faktisk god, og hun er sgu lækker ☺️ Ingen begrænsninger på berøring eller stillinger eller kneb så man kun lige kan få hovedet indenfor.

Sød pige som Holly, men kan intet engelsk, desværre. Udemærket besøg, men også lidt rutine og upersonligt.

Jeg kommer nok ikke igen - så hellere prøve lykken med en anden.

Det er også altid spændende at møde en ny pige og måske rammer man guld, måske ikke. Potentialet er der - eller så blir det Holly. Hun er så lækker (efter min smag), at jeg nok bliver nødt til at besøge hende igen, selvom selve oplevelsen heller ikke spiller 100%

• 2 weeks later...
Skrevet

Så tog jeg en tur med Christal hun er godt nok smuk og sexet og dejlig stram kan bekræfte hun er lidt rutine men rigtig god oplevelse alligvel tror måske det fordi sproget er lidt en hindring jeg må lære spansk snart... Men kan godt anbefales hvis man har lyst til ung smuk petit pige med dejlig silikone bryster og hvem har ikke lyst til det hehe 😉

Skrevet
tulips skrev, den 13.5.2026 at 23:36:

Så tog jeg en tur med Christal hun er godt nok smuk og sexet og dejlig stram kan bekræfte hun er lidt rutine men rigtig god oplevelse alligvel tror måske det fordi sproget er lidt en hindring jeg må lære spansk snart... Men kan godt anbefales hvis man har lyst til ung smuk petit pige med dejlig silikone bryster og hvem har ikke lyst til det hehe 😉

Det ser desværre ud til, at begge piger ikke er tilgængelige længere, havde ellers håbet, at de var kommet tilbage til Aalborg igen

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.