Hop til indhold

Vida i Aarhus - Fremragende oplevelse!

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde egentligt planlagt at besøge en anden thaipige, men blev sgu fristet af en helt ny thaipige, som dukkede op på annoncelight i sidste øjeblik. Billederne fangede min opmærksomhed og jeg måtte simpelthen gå med Vida, og det fortrød jeg slet ikke!

Døren bliver åbnet op og jeg møder en sød og imødekommende thaipige. Vida har en ganske lækker krop med nogle store kanoner, som jeg ikke kunne få nok af. Lidt skuffelse at hun ikke så ung ud som på billederne, men pyt med det, når alt andet var perfekt.

Jeg kunne ikke vente med at gå på opdagelse på denne frække krop, som fik hele turen. Vida var slet ikke berøringsangst og vidste hvordan man gjorde en mand glad. Jeg nød virkelig at der var god indlevelse hele vejen igennem til jeg kom i et brag!

Vida får min varmeste anbefaling, det er bare med at komme afsted gutter! 😀

https://annoncelight.dk/showad/453816

https://annoncelight.dk/profile/Vidathai

Skrevet

Jeg kan kun give @Mike56 ret.
Jeg fik besøgt Vida i påsken. Hun er en af de bedste og sødeste.
Jeg fik god ikke prøvet hendes evner med massage inden timen var gået.
Håber hun bliver i Aarhus N noget tid endnu for hun skal have et besøg mere inden længe.😊

Skrevet
  • Author
Jansen skrev, for 11 timer siden:

Jeg kan kun give @Mike56 ret.
Jeg fik besøgt Vida i påsken. Hun er en af de bedste og sødeste.
Jeg fik god ikke prøvet hendes evner med massage inden timen var gået.
Håber hun bliver i Aarhus N noget tid endnu for hun skal have et besøg mere inden længe.😊

Helt bestemt! Jeg er kæmpe fan af, at Vida ligner Nimo mere eller mindre udseendemæssigt, som var i Viby dengang. Disse typer thaipiger er lige mig 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.