Hop til indhold

Påskeliderlig

Featured Replies

Skrevet

Holder påske heroppe i Lapland og der sker ikke så meget, så tænkte at starte en lille hyggetråd her :)

Julen er forbundet med frække møder og julefrokoster osv.. hvad mon der gemmer sig i påsken? Er der tradition for frække ting der? (som kontrast til den religiøse tradition der er til stede)..

.. til jer der har prøvet at få fat på mig - sorry, men har virkelig haft travlt med arbejde, så ikke så meget tid til sex og sjov. Men lidt har der været :D Videoerne er lidt complicated at få uploaded, da det kræver ID registrering og alt muligt - men skal nok lykkedes før eller andet. Istedet laver jeg lidt solo ting til at starte med.. Det kunne også være her i påsken. Nogle idéer til noget frækt man kan lave alene ?

Skrevet

Lav en POV-video. Placer telefonen på brystet, så man ser dine hænder og dit legetøj helt tæt på. Ingen musik – bare lyden af dig.😈

Skrevet

Der må være en sauna i nærheden?

Lad os se sveddråbernes vej ned over dine kurver og listige steder, og lad det udvikle sig - frækt og finsk😅

Men synd, at du må være alene om det 😛

Skrevet

Du må være super liderlig når du efterlyser gode ideer på EG mens du er i Lapland. Hvor er julemanden??? 😜

Jeg tænker lidt du ligger helt nøgen på isbjørne skindet foran det åbne ildsted med dit favorit legetøj.

Vil elske at høre/se hvordan du bliver mere og mere liderlig og stønner frækt samtidig med dine hænder finder de helt rigtige steder på din skønne krop. Se hvordan du flyver til månen når dit legetøj fylder dig ud og du svæver tilbage når orgasmen skyller gennem din krop og mavekramperne får dig til at skrige orgasmen ud og dine skønhedssafter til at sprøjte lystigt

Skrevet

Vixen

Pas nu på ikke at blive begravet i alt for meget af alt det der arbejde…. Go Påske til jer og gør den nu fræk og ja Lapland er vel ved at tø op efter vinteren når hotte dig har været forbi ;0).

Skrevet

Man kan hygge sig alene hele tiden. I Påsketegn......Klæde sig ud som Bunny, men for hvem, hvis man er alene. Måske finde et lammeskind, svøbe sig ind i det og lad fingrene køle for alle de dele af din krop, som du ved reagerer på det

...og hvis du har det, findes der stimulerende æg......

Spise sild, lam ,drikke snaps, øl, det kan man gøre alene, men ikke så sexwt

Skrevet
  • Author
SirCumaLot skrev, den 3.4.2026 at 23:14:

Vixen

Pas nu på ikke at blive begravet i alt for meget af alt det der arbejde…. Go Påske til jer og gør den nu fræk og ja Lapland er vel ved at tø op efter vinteren når hotte dig har været forbi ;0).

Der er stadig sne heroppe, men en dejlig påske creampie tænker jeg ville tø det hele op.. Ville ihvertfald gøres varm ;) !!

Skrevet
Vixenida skrev, 1 time siden:

Der er stadig sne heroppe, men en dejlig påske creampie tænker jeg ville tø det hele op.. Ville ihvertfald gøres varm ;) !!

Man skulle næsten tro du delte min forkærlighed for Creampies ;0). Cum så hjem til “varmen” ….

Skrevet
Vixenida skrev, den 3.4.2026 at 21:41:

Holder påske heroppe i Lapland og der sker ikke så meget, så tænkte at starte en lille hyggetråd her :)

Julen er forbundet med frække møder og julefrokoster osv.. hvad mon der gemmer sig i påsken? Er der tradition for frække ting der? (som kontrast til den religiøse tradition der er til stede)..

.. til jer der har prøvet at få fat på mig - sorry, men har virkelig haft travlt med arbejde, så ikke så meget tid til sex og sjov. Men lidt har der været :D Videoerne er lidt complicated at få uploaded, da det kræver ID registrering og alt muligt - men skal nok lykkedes før eller andet. Istedet laver jeg lidt solo ting til at starte med.. Det kunne også være her i påsken. Nogle idéer til noget frækt man kan lave alene ?

Er du alene afsted?

Skrevet
Vixenida skrev, den 5.4.2026 at 09:19:

hej hvornår kommer du tilbage til jylland

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.