Hop til indhold

Kerteminde, Vestergade

Featured Replies

Skrevet

ja daw

nå, jeg skulle holde påsken i Odense og kom til at tænke på, at jeg ikke har været i Kerteminde siden 1998. Hold da op en flot hyggelig by det er...gamle huse.
Skulle man prøve hende den ældre thaikvinde i Kerteminde jeg har læst om, jo det skulle jeg. Lykkkedes mig at få en tid kl 9 om morgenen. Der er åbent fra 8-22, skriver hun Bliver mødt af et stort smil, efter hun lukker mig ind, hun holder øje med om du står udenfor....og straks spørger hun om jeg vil ha FP, HJ, Body2Body, mm...jeg bliver lidt fjern og siger det ved jeg ikke, men vi aftaler relax oliemassage og måske hånd.
Det starter fint nok, de første 5 minutter, men så finder hun olien frem, og jeg tænker straks...øj. Efterhånden bliver det forholdsvis kedelig massage, ikke engang baller eller mellemkød strejfer hun, suk, jeg vælger middel og ikke hård, måske jeg skulle have valgt hård massage. Hun kalder mig hele tiden "skat" og spørger om det er godt nok, griner og smiler meget...
efter ca ½ time så...begynder hun dælme at snakke. Og det er hele tiden. Jeg må tilstå det er ikke alt jeg forstår ved de der thaidamer, deres danske er jo...gebrokkent.
Men hun begynder også at snakke om sin mand, ved ikke rigtig om det er ex-mand eller hvad, men hun fortæller hun blev nødt til at gå til lægen fordi hun havde ondt for neden og lægen råede hende til at give en hånd til hendes mand...ja altså fordi han havde en alt for stor pik, der gjorde ondt på hende. Hun viser mig sin underarm og peger hvor stor den er og meget tyk...hun finder piger til ham når de er i Thailand, han knepper dem i 3 timer...og alt muligt andet jeg ikke forstod. Jo, hun er vist ved at flytte til Odense eller noget og i hendes nye massagested der, er der en ung pige der giver FP, og hun er nok bedre til at massere end mig, indrømmer hun stille. Men jeg kan sagtens have misforstået det.
desværre pirrer hun mig ikke rigtigt når hun masserer mig, heller ikke når jeg ligger på ryggen. Så jeg har ikke lyst til noget....måske nok lidt spild af 500,- kr. - tvivler meget på jeg kommer tilbage.

Skrevet

Ej altså.....jeg troede kun at det var mig hun kaldte skat 😄. Og ja, hun snakker en del.....det er også derfor jeg nøjes med at bolle med hende. Har dog ellers hørt at hendes massage skulle være ret kompetent. Jeg har selv prøvet nogle gange, og dér var intet at klage over. Hun har jo også en del diplomer osv hængende på væggen i rummet hvor massagebrixen står.

Jeg har kendt hende i en 12-13 år efterhånden, og vi har sådan et koncept der hedder: - Først lidt nusse, så blow og så hopper hun op og rider i cowgirl. Derefter et par stillinger mere hvis vi når så langt, og det køre til jeg kommer....typisk et kvarters tid. En sjælden gang lidt længere, men de fleste gange kommer jeg inden for ca 10-15 min. Jeg går altid glad og tilfreds og HELT tømt derfra.

Den historie med ex-manden's pik har jeg aldrig hørt. Men det forklare måske hvorfor hun ofte siger, at jeg har en god størrelse der passer lige til hende 😊.

Og ja hun stopper snart i Kerteminde, men ved ikke præcist hvor hun skal hen i Odense.

Skrevet
Mejer skrev, den 3.4.2026 at 20:56:

ja daw

nå, jeg skulle holde påsken i Odense og kom til at tænke på, at jeg ikke har været i Kerteminde siden 1998. Hold da op en flot hyggelig by det er...gamle huse.
Skulle man prøve hende den ældre thaikvinde i Kerteminde jeg har læst om, jo det skulle jeg. Lykkkedes mig at få en tid kl 9 om morgenen. Der er åbent fra 8-22, skriver hun Bliver mødt af et stort smil, efter hun lukker mig ind, hun holder øje med om du står udenfor....og straks spørger hun om jeg vil ha FP, HJ, Body2Body, mm...jeg bliver lidt fjern og siger det ved jeg ikke, men vi aftaler relax oliemassage og måske hånd.
Det starter fint nok, de første 5 minutter, men så finder hun olien frem, og jeg tænker straks...øj. Efterhånden bliver det forholdsvis kedelig massage, ikke engang baller eller mellemkød strejfer hun, suk, jeg vælger middel og ikke hård, måske jeg skulle have valgt hård massage. Hun kalder mig hele tiden "skat" og spørger om det er godt nok, griner og smiler meget...
efter ca ½ time så...begynder hun dælme at snakke. Og det er hele tiden. Jeg må tilstå det er ikke alt jeg forstår ved de der thaidamer, deres danske er jo...gebrokkent.
Men hun begynder også at snakke om sin mand, ved ikke rigtig om det er ex-mand eller hvad, men hun fortæller hun blev nødt til at gå til lægen fordi hun havde ondt for neden og lægen råede hende til at give en hånd til hendes mand...ja altså fordi han havde en alt for stor pik, der gjorde ondt på hende. Hun viser mig sin underarm og peger hvor stor den er og meget tyk...hun finder piger til ham når de er i Thailand, han knepper dem i 3 timer...og alt muligt andet jeg ikke forstod. Jo, hun er vist ved at flytte til Odense eller noget og i hendes nye massagested der, er der en ung pige der giver FP, og hun er nok bedre til at massere end mig, indrømmer hun stille. Men jeg kan sagtens have misforstået det.
desværre pirrer hun mig ikke rigtigt når hun masserer mig, heller ikke når jeg ligger på ryggen. Så jeg har ikke lyst til noget....måske nok lidt spild af 500,- kr. - tvivler meget på jeg kommer tilbage.

jeg sætter lige linket ind for dig

https://annoncelight.dk/showad/449897

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.