Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde fornøjelsen af 20 min med denne danske skønhed igår https://annoncelight.dk/showad/449561

Havde skrevet lidt frem og tilbage med hende på mail og havde egentlig aftalt at vi skulle mødes i Brøndby onsdag, men da jeg kom direkte fra arbejde og ikke have nået bad inden ville hun ikke da jeg ikke var ren, hvilket jeg godt forstår

De 1000 kr var dog betalt og jeg frygtede lidt at de var spildt indtil der tikkede en mail med at jeg kunne bestille en ny tid uden ekstra beregning hvilket jeg selvfølgelig gjorde med det samme

Det blev hurtigt torsdag og vi aftale at mødes i Valby og jeg må sige at hun virkelig er dejlig at være sammen med og hun kan virkelig sutte og tage den dybt ! Havde bestilt den helt dyre tur og hun levede med fulde op til det hele

Choking, gagging, facefuck, breath play, sex I både fissen og røven og til sidst komme i ansigtet på hende..

Selvom det kun var 20 min så var det 20 fantastisk minutter og skønt at være sammen med en dejlig dansk pige og når man går sammen med hende på gaden så vide at indefor 10 min skal hun have ens pik i røven er lidt frækt

Redigeret af Stapler

Skrevet

Ledelsen skrev, for 3 minutter siden:

De 1000 kr var dog betalt og jeg frygtede lidt at de var spildt indtil der tikkede en mail med at jeg kunne bestille en ny tid uden ekstra beregning hvilket jeg selvfølgelig gjorde med det samme

Kræver hun forudbetaling eller hvordan skal det forståes at 1000 kr var betalt? Og hvis ja, hvordan betalte du forud? MobilePay?

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, for 17 minutter siden:

Kræver hun forudbetaling eller hvordan skal det forståes at 1000 kr var betalt? Og hvis ja, hvordan betalte du forud? MobilePay?

Jeg tager ikke forudbetaling. Men da han havde booket tid og jeg havde afvist andre, beholdte jeg pengene som depositum til han havde været i bad og bestilt ny tid ;)

Skrevet
Ledelsen skrev, for 26 minutter siden:

Jeg havde fornøjelsen af 20 min med denne danske skønhed i går

Tak for den fine anmeldelse ;) håber vi ses igen en anden gang 😜

Skrevet
  • Author
Pink Peach skrev, for 7 timer siden:

Jeg tager ikke forudbetaling. Men da han havde booket tid og jeg havde afvist andre, beholdte jeg pengene som depositum til han havde været i bad og bestilt ny tid ;)

Og dagen efter hvor jeg havde noget et bad havde jeg en fantastisk møde med Pink Peach ❤️

• Stapler changed the title to Pink Peach, Hovedstadsområdet

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.