Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/438674

Godt nok en petit lækker sag med med den mest velsmagende lille stramme fisse til dato!

Når det er sagt, så var hendes blow uden middelmådigt, og alt for meget brug af olie her og der og alt vegne, under sex, ikke engang under massage. Hvilket jeg heller ikke fik eller havde bedt om.

Men vil man knalde en petit stram thai, så kom endelig bare af sted.

Sød og lækker sag, men kommer ikke igen

Redigeret af Esbjerghanhund

• 2 weeks later...
Skrevet

Skulle endeligt til Jylland igen. Så tog et smut forbi Mimii. Hun er stadig en fuldstændig vidunderlig stram lille sag. Med en perfekt petit lille krop og super god røv... Lagde ud med dejlig oral sex til os begge. Og skiftet så til intimt gfe sex, mens hun samtidigt onaneret sig selv. Nået ikke at gøre hende rigtigt våd inden sexen begyndte, så lidt glidecream blev der brugt i starten indtil hun dryppende naturligt:D

Efter første time, besluttet jeg mig for at blive en time mere. Hun havde heldigvis tid. Så den fik fuld gas i efterfølgende time, I alle tænkelige stillinger hvor vi begge kom flere gange... Hun er bare så fucking fræk og utroligt let og behagelig at være sammen med. Ville ønske hun arbejdede tættere på mig, men det er sikkert en god ting for økonomien, da hun er stærkt vanedannende haha.

10/10 fra min side af.

Skrevet
80s Guy skrev, den 13.4.2026 at 15:46:

Skulle endeligt til Jylland igen. Så tog et smut forbi Mimii. Hun er stadig en fuldstændig vidunderlig stram lille sag. Med en perfekt petit lille krop og super god røv... Lagde ud med dejlig oral sex til os begge. Og skiftet så til intimt gfe sex, mens hun samtidigt onaneret sig selv. Nået ikke at gøre hende rigtigt våd inden sexen begyndte, så lidt glidecream blev der brugt i starten indtil hun dryppende naturligt:D

Efter første time, besluttet jeg mig for at blive en time mere. Hun havde heldigvis tid. Så den fik fuld gas i efterfølgende time, I alle tænkelige stillinger hvor vi begge kom flere gange... Hun er bare så fucking fræk og utroligt let og behagelig at være sammen med. Ville ønske hun arbejdede tættere på mig, men det er sikkert en god ting for økonomien, da hun er stærkt vanedannende haha.

10/10 fra min side af.

Er hun i Skive by eller udenfor?

Skrevet

Tror ikke man må skrive noget om hvor pigerne holder til, andet end hun er i Skive som hun selv skriver. Du for adressen af hende efter aftale.

Skrevet
Esbjerghanhund skrev, den 3.4.2026 at 18:13:

https://annoncelight.dk/showad/438674

Godt nok en petit lækker sag med med den mest velsmagende lille stramme fisse til dato!

Når det er sagt, så var hendes blow uden middelmådigt, og alt for meget brug af olie her og der og alt vegne, under sex, ikke engang under massage. Hvilket jeg heller ikke fik eller havde bedt om.

Men vil man knalde en petit stram thai, så kom endelig bare af sted.

Sød og lækker sag, men kommer ikke igen

Jeg har også været forbi. meget lækker lille dame ,sød og venlig, alt i alt godt. Det eneste var at der var meget mørk i bolle rummet, og jeg spurgte flere gang om vi ikke kunne få noget mere lys. Men det var ikke muligt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.