Hop til indhold

Min berøring 😍

Featured Replies

Skrevet

For 5-6 år siden lagde min kone, ifm. en trekant med en GP, pludselig sine fingerspidser blidt på mine skuldre og kørte den langsomt ned over min ryg.

Det var nydelse af en karakter og styrke, som jeg aldrig havde oplevet før og da hun nåede mine baller fik jeg mit livs første orgasme 😍

Det var helt vidunderligt, men også en smule ensomt, fordi der ikke rigtig var nogen af de kvinder jeg var sammen med der forstod det og selv min kone som oplevede det troede at det mere handlede om situationen end om berøringen.

For 3 år siden mødte jeg en GP, som reagerer lige så voldsomt som jeg på nøjagtig samme berøring. Hun har kendt til det fra hun var barn, men har heller ikke kunnet finde noget der "forstod" hvor meget det betyder for hende.

Vores møder er utroligt specielle og intense og jeg føler at hun kender og forstår mig på en måde, som intet andet menneske kan komme til at forstå mig 💗

Er der andre herinde der har en berøring, som i føler er helt jeres egen?

Og har i i så fald oplevet at møde et menneske der forstod det og selv nyder samme berøring?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.