Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har idag været ved denne lille total lækre thaipige....

WAUW.....Massage rimelig god, men hold da.op et blow ...og sikke.en lille fræk fisse...

Næste gang er det sgu nok på med regnfrakken...;)

https://annoncelight.dk/showad/429053

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Jeg overvejer et smut forbi en af dagene. Hvordan er stedet og beliggenheden? Er det nogenlunde diskret eller er det på hovedgaden?

Skrevet

Elprebsi du er gammel i det her forum prøv at lede før du spørg .

Men prøv at søge på Ejby Fyn så finder du det nok .

Men kan sige dig inden for by grænse

Skrevet
Butchermann skrev, for 22 timer siden:

Har idag været ved denne lille total lækre thaipige....

WAUW.....Massage rimelig god, men hold da.op et blow ...og sikke.en lille fræk fisse...

Næste gang er det sgu nok på med regnfrakken...;)

https://annoncelight.dk/showad/429053

Når du skriver " Næste gang er det sgu nok på med regnfrakken...;) " betyder det så hun var til uden gummi ?

Skrevet

Sindy kan man få sex uden kondom, hvis man ønsker det

Butchermann skrev, for 2 timer siden:

Ved jeg ikke.....fik kun blow og slikkede hende godt igennem....

Skrevet
Nice1000 skrev, for 3 timer siden:

Sindy kan man få sex uden kondom, hvis man ønsker

prøv at ringe/skrive og spørg dem, jeg tror det TS mener er, at han kun fik BJ, og så senere vil prøve FP også

Skrevet
Sexturist skrev, for 3 timer siden:

Lyder spændende, men annoncen er allerede væk..

Den er kun på når de har åbent. Kig omkring kl 9

• 3 weeks later...
Skrevet

Vil slet ikke anbefale sindy, fik en time, hun spørger kontstant om jeg er “done” og generelt dårligt service

Skrevet

Betalte for en time de sidste 25 min var bad og ud af døren men hendes blow var dejligt så anbefaler køb maks 30 min og start med lidt massage så kan det ikke gå helt galt 🥰

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun er pludselig blevet svær at komme i kontakt med. Er der nogle der ved om Sindy fortsat er i Ejby?

Skrevet
Beny23 skrev, for 21 timer siden:

Hun er pludselig blevet svær at komme i kontakt med. Er der nogle der ved om Sindy fortsat er i Ejby?

De har annonceret de sidste par dage, men skriver også at det er deres sidste uge i Danmark, så det kan være de har fået meget travlt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.