Hop til indhold

Valentina bedste oplevelse i Aalborg 😍

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/453343

Er jeg pÄ den her drenge?

Catching feelings đŸ™ƒđŸ„°??

Aalborg er blevet en tand smukkere i dag.

Der er pÄskeferie? Fri og alting, sÄ jeg tÊnkte derfor jeg ville give mig selv en pÄ opleveren. Jeg surfede lidt igennem de forskellige piger og jeg er meget bestemt omkring min type og hvad jeg finder attraktivt. LÊser man mine tidligere anmelder herinde, sÄ kan man se et mÞnster af smÄ latinske thic curvy girls.

Jeg faldt sÄ over Valentina her og jeg mÄ indrÞmme var dette mÞde sket alle andre steder end her. Havde jeg givet hende en ring pÄ.

150 cm hÞj, 25 Är de flotteste og dejligeste latinske former. Flad mave og totalt frÊkke tattovinger som hele kroppen er dÊkket af.

Jeg var paf i dÞren over hendes udstrÄling, om det var fordi vi begge var lige gamle og Þjeblikkeligt oplevede kemi og kontakt kan ikke forklares.

Sexen 😍-

Den smukke pige blev lÞftet op i mine arme en hÄnd pÄ hver kÊmpe store balle og en masse vÄde kys senere, blev hun lagt ned i sengen hvor hun hurtigt fik kastet mig om pÄ ryggen. Ned og i gang med at sutte mig stor og klar, jeg mÄtte nÊsten skubbede hende vÊk, for ellers var min afleveringen blevet gjort indenfor de fÞrste 3 min,

Jeg har normalt altid synes det var lidt “usexet”nĂ„r pigerne skulle bruge deres creme dernede. Jeg har forstĂ„else for de kan blive Ăžmme og ja det er en oplevelse for os.

Men Valentina her var dejligt naturligt vĂ„d og klar. SĂ„ det kom som et chok da hun bare tog fat om pikken og skubbede den langsomt ind i sig selv hvorefter hun nĂŠsten hĂŠv mig indtil hende og pĂ„ det frĂŠkkeste spansk sagde “fuck me”

Fra missionÊr med benene oppe kÞrte vi over i en doggy og cowgirl. Du mÄ bare kneppe igennem her. FÞler hun tÊndte pÄ den slags. Ikke noget med av eller den er for stor. Jo dybere jo bedre mÄ man sige her.

Men udsynet til hendes kÊmpe numse og lille talje og 25 Ärige krop gjorde jeg mÄtte overgive mig.

Efter hÄnden pÄ hjertet mit livs bedste sex. Fik jeg et lille slik pÄ nÊsen og kys og grin fra hende.

Hun er i Danmark henover den nÊste mÄned sÄ uanset hvor hun ender henne af i landet please tag imod hende med kys hÄnd, sÄ ung en pige der virkelig elsker sit job, skal man lede lÊnge efter.

Jeg havde nĂŠsten ikke lyst til at give denne anmeldes haha for tanken om at skulle del hende ( puha ) men i skal ikke snydes her.

Sexen 10/10

Bedste sexuelle oplevelse i mit liv

Kemi 10/10

Om det er fordi vi var lige gamle og mÄske fandt hinanden en smugle attraktive kan jeg ikke sige. Men kemi var der

Stedet 10/10

Kendt baggÄrd i Aalborg centrum ved lÊse hesten.

Kommer jeg igen?

ØÞh ja allerade i morgen igen.

Skrevet
  • Author
Damness skrev, den 5.4.2026 at 14:39:

Er det ikke en falsk annonce og billeder af en eller anden tilfĂŠldig onlyfans model?

Se det troede jeg faktisk ogsĂ„. Men nej hun er 1/1 hendes billeder, jeg er smask forelsket i hende. Hun tager vist snart tilbage til Colombia. Har vĂŠret og besĂžge hende 4-5 gange den sidste tid đŸ€Ł

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse pÄ siden. Klik pÄ "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trÊkke dit samtykke tilbage eller Êndre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.