Hop til indhold

Lingam, tantra osv?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har endnu tilgode at prøve lingam massage. Og, jeg har lagt mærke til at der ofte bliver nævnt tantra i de annoncer, hvor lingam tilbydes.

Altså: jeg har forstået at lingam er intens massage af pikken. Med olie.

Flere steder har jeg set at tiden ofte er min. 1 time.

En hel times massage af pikken? Damn, hvordan kommer man ikke flere gange i den time? Eller gør man det?

Hilsen

Den uerfarne lingam-kunde

Skrevet

Du har forsået Lingam massage helt rigtigt. Og jeg kan bare sige: glæd dig! Det er helt fantastisk, når det er udført af de dygtige piger. Forstået på den måde, at flere annoncerer med Lingam massage, men egentlig ”kun” tilbyder et hj.

Jeg har fået lingam massage mange gange. Hver gang er der startet med en kort og blid massage, mens man ligger på maven. Så falder man lidt ned i gear. Når man vender sig om på ryggen, så glider pigens hænder rundt på lår og mave, så blodet ledes i retning af pikken. Derefter får testiklerne en skøn behandling.

Hos en enkelt pige skulle jeg stille mig i doggy style inden jeg lagde mig på ryggen. Hun sad så bag mig, mens hun kærtegnede og rykkede i min pik.

Når du ligger på ryggen vil pigen bruge forskellige greb og f.eks. vrid med begge hænder. Det kan også være den ene hånd om pikken og den anden, der blidt trækker forhuden frem og tilbage.

De dygtige piger forstår at holde igen, så man ikke kommer for tidligt. Men når man kommer ... så føles det intens, da pikken har været stiv længe og fået en fantastisk behandling. Og modsat et almindeligt hj, så fortsætter pigen med at ”malke pikken” efter udløsning, så man er 110% tømt😛

Du vil sikkert blive overrasket over, hvor længe du kan holde. Glæd dig!

P.S. Skriv meget gerne en anmeldelse, når du har prøvet det første gang.

Skrevet

Jeg vil råde dig til at læse div anmeldelser herinde først

Desværre er der en del som reklamere med det men hvor det bare er et alm HJ

Skrevet
  • Author
High Tower skrev, for 20 timer siden:

Jeg vil råde dig til at læse div anmeldelser herinde først

Desværre er der en del som reklamere med det men hvor det bare er et alm HJ

Det er også min fornemmelse... Og jeg gider ikke blot et HJ.

Kunne være fedt med en anbefaling...

Min fornemmelse er at mange thai-steder skriver de alle de ord, vi godt kan lide at læse... Men ydelsen er ikke altid hurra-hurra

Skrevet

thedanishdude skrev, 1 time siden:

Min fornemmelse er at mange thai-steder skriver de alle de ord, vi godt kan lide at læse... Men ydelsen er ikke altid hurra-hurra

Enig, jeg vil hævde den påstand at hvis der nævnes Tantra massage i en thai annonce, så har det ikke noget med rigtig Tantra at gøre, i 98% af tilfældene, ja måske endda 99%

Skrevet
Nygløden skrev, for 3 timer siden:

Enig, jeg vil hævde den påstand at hvis der nævnes Tantra massage i en thai annonce, så har det ikke noget med rigtig Tantra at gøre, i 98% af tilfældene, ja måske endda 99%

Ikke for at afspore tråden, men bare til at få det sagt.

Jeg ved ikke om at min tantra massage er godkendt af mine klienter, men jeg er ofte blevet booket 3-4 timer tantra massage af nogle af mine stamkunder.

Redigeret af Mook

Skrevet
thedanishdude skrev, for 8 timer siden:

Det har du ret i. Jeg har oplevet thai'er der ikke kunne levere Lingam massage, men "kun" hj. Til gengæld har jeg også oplevet top, top Lingam massage hos thai'er mange gange. Faktisk har jeg kun oplevet en enkelt "ikke-thai" levere Lingam massage i top kvalitet. Jeg kan desværre ikke give anbefaling på Sjælland, hvor du vist holder til.

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 18 timer siden:

Ikke for at afspore tråden, men bare til at få det sagt.

Jeg ved ikke om at min tantra massage er godkendt af mine klienter, men jeg er ofte blevet booket 3-4 timer tantra massage af nogle af mine stamkunder.

Jeg spurgte desværre ikke efter tantra. Men lingam

Skrevet
  • Author
Nygløden skrev, for 22 timer siden:

Har du forhørt dig her;

https://www.episkm.com/

prøv evt at søge på "episk" her på siden, der er skrevet om det flere gange

Jeg har set på den, ja. Pigerne skifter over tid, og anmeldelser varierer fra fantastisk til meget dårlig, afhængig af pigen, der er der. Det gør mig usikker

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.