Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

jeg var forbi og kan bekræfte at det er hende du møder på billederne.

Mesa er rigtig sød og så synes jeg at brysterne er perfekte.

Hun er ikke uddannet massør fortalte hun, da jeg bad om at det skulle være blidt. Bare lige hvis det er noget man forventer.

Jeg var fint tilfreds med det hele efter en halv times besøg.

Skrevet
  • Author
Dondomingo skrev, for 38 minutter siden:

Hej

jeg var forbi og kan bekræfte at det er hende du møder på billederne.

Mesa er rigtig sød og så synes jeg at brysterne er perfekte.

Hun er ikke uddannet massør fortalte hun, da jeg bad om at det skulle være blidt. Bare lige hvis det er noget man forventer.

Jeg var fint tilfreds med det hele efter en halv times besøg.

Mega fedt! Det lyder jo perfekt og lækkert 😀

Jeg kommer ikke for massage, så det er egentligt ret ligegyldigt for mig.

Har du noget imod med at beskrive hvordan røven og ansigtet er? Vil du sige at oplevelsen er GFE/PSE?

Mange tak for svar, det sætter jeg pris på 😊

Skrevet

Min oplevelse er at hun er mest til GFE. Synes ikke selv jeg har den største, men hun sagde “be careful I have small pussy”. Så tror ikke hun er til nogen der bare høvler igennem 😅 Hun har et roligt væsen, så tror ikke hun tilbyder PSE.

Dejlig rund røv, flot figur og et sødt ansigt. Jeg synes hun er smuk 😊

Redigeret af Dondomingo

Skrevet
  • Author
Dondomingo skrev, for 2 timer siden:

Min oplevelse er at hun er mest til GFE. Synes ikke selv jeg har den største, men hun sagde “be careful I have small pussy”. Så tror ikke hun er til nogen der bare høvler igennem 😅 Hun har et roligt væsen, så tror ikke hun tilbyder PSE.

Dejlig rund røv, flot figur og et sødt ansigt. Jeg synes hun er smuk 😊

Interessant og spændende 😊

Det er selvfølgelig fair, hun ligner også en meget uskyldig pige. GFE er jo også lækkert, men personligt kan jeg godt lide at der kommer lidt PSE elementer, så en god kombination.

Vil du sige at de 26 år passer, ser hun ung ud som på billederne eller ser hun ældre ud?

Redigeret af Mike56

Skrevet
  • Author

Jeg stod i et dilemma mellem to lækre thaipiger, men takket været @Dondomingo input valgte jeg at tage chancen med Vida og det gav pote. Men Mesa skal da helt sikkert også besøges 😉

Vida er en god blanding af GFE og PSE, som lige er mig, så det kunne ikke have været mere perfekt.

Her er min anmeldelse af Vida:

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.