Hop til indhold

Featured Replies

• 3 weeks later...
Skrevet

Flot pige god krop med pæne siliconebryster, nem at snakke med give et fantastisk blowjob og det er virkelig skønt at tage hende bagfra.

Besøgt flere gange.

Skrevet

Har besøgt Gib en time. Alt er muligt.

Havde et godt besøg.Fik langt mere end forventet.

8000

Skrevet
henrik_klausen skrev, for 32 minutter siden:

8000 hvad mener du med langt mere end forventet ?

Læs "alt er muligt". Så tag du bare til fest. Tænker at hvis du styre lidt,så får du god oplevelse. Hun er lidt fjantet men..

Skrevet

Jeg har lige været på besøg hos Gib, men jeg er faktisk i tvivl om, hvem der er Gib, og hvem der er Ammy. Og er i tvivl om det faktisk var Ammy der lukkede mig ind. Ud fra en anden brugers udsagn gik jeg ud fra, at Gib er hende, der kun er på det ene billede og har lidt brunligt hår på siden, og at Ammy er hende på de to andre billeder, og som ser lidt mere typisk thailandsk ud. Det er i hvert fald sidstnævnte, der ligner hende jeg mødte. Hun har en del tatoveringer, også på ryggen, men jeg lagde ikke lige mærke til detaljerne, så jeg kan sammenholde med det ene billede, hvor man se nogle tatoveringer. Så hvad er buddet hos jer, der har besøgt dem - var det Gib eller Ammy, jeg hyggede mig med?

Under alle omstændigheder var hun MEGET imødekommende, sød og pivfræk. Absolut intet hastværk, en meget solid omgang massage undervejs, og hun ville nærmest ikke have, at jeg tog afsted, men jeg skulle altså videre til et møde (af den faglige slags).

Skrevet
Xiphoideus skrev, for 22 minutter siden:

var det Gib eller Ammy, jeg hyggede mig med?

Ammy er hende med det brunlige pageagtige hår

Skrevet

Ha, der kan man bare se. Så VAR det Gib, jeg besøgte. Jeg troede bare, at det var den anden, der var Gib. Jeg har vist forvekslet page- og pandehår 🤪

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.