Hop til indhold

"oplevelse" i hovedstaden :D

Featured Replies

Skrevet

Jeg er på udkig efter en god oplevelse i hovedstaden. I området omkring Vesterbro, Valby, Frederiksberg.

Kom med jeres bedste anbefalinger :D

Skrevet
Zieram skrev, for 10 timer siden:

god oplevelse

Er vi ikke alle på udkig efter de gode oplevelser? Jeg har aldrig set nogen efterlyse en dårlig.

Men hvad er en god oplevelse for dig?

Hvis du kan sætte flere ord på hvad som gør det godt for dig, så vil det være nemmere for os andre at lede dig i den rigtige retningen.

Er du til gfe, pse? Skal damen være ung, gammel, angiv gerne ca alder, og må hun være tynd, tyk, lav, høj? Og har du præferencer for nationalitet eller etnisk oprindelse? Med eller uden gummi?

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, den 2.4.2026 at 09:38:

Er vi ikke alle på udkig efter de gode oplevelser? Jeg har aldrig set nogen efterlyse en dårlig.

Men hvad er en god oplevelse for dig?

Hvis du kan sætte flere ord på hvad som gør det godt for dig, så vil det være nemmere for os andre at lede dig i den rigtige retningen.

Er du til gfe, pse? Skal damen være ung, gammel, angiv gerne ca alder, og må hun være tynd, tyk, lav, høj? Og har du præferencer for nationalitet eller etnisk oprindelse? Med eller uden gummi?

Sorry... jeg brugte måske en "lidt frisk tone" samt en antagelse om et hvis "basis niveau".
Og en "folk kan jo anbefale deres go-to" ide....

Jeg prøver igen:

Jeg har ikke de store krav.
Pige/Kvinde, God kommunikation (Dansk, Engelsk el Tysk), Pålidelig, god service. Området er det samme: omkring Vesterbro, Valby, Frederiksberg. Som backup i fornuftig afstand af Christiansborg Slot.

Kom med dit/jeres bud på "Det er hende her du skal tage forbi"

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.