Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ny her på Eroguide, plejer at skrive reviews via nympho

vil dog forsøge her også, og hvad bedre at starte med end den mest sexy pige, jeg har været så heldig at kunne besøge mere end en håndfuld gange nu, 6 gange for at starte næste håndfuld af besøg ;)

efter min mening er Elsa helt unik, kan endog være svært at beskrive med ord fra ord bogen, da hun overgår normalen med flere længder, en ægte stjerne, en sol som lyser op og bringer varme og glæde, og jeg mener hver gang, Elsa kan man regne med, lige så meget man kan regne med solen står op hver morgen.. kan ikke andet end rose hende i de alder højeste vendinger, unik, perfekt, så ekstremt sexy, varm, sød, smuk, og djævelsk i hendes tilgang når der brug for det.. utroligt en så ung kvinde rummer så mange lag.. 6 besøg og ikke en eneste gang er jeg gået fra hende uforløst, ærlig talt bliver bare bedre og bedre for hver gang vi ses, og det burde næsten ikke være muligt da første gang jeg mødte hende tog hun pusten fra mig, så jeg følte blev nød til at knibe mig i armen for at forstå dette ikke var en drøm... så alt i alt, Elsa Solace er som en drøm, og jeg skal i drømmeland igen og igen, sammen med hende uden nogen tvivl.. Elsa går bare direkte ind og rammer jackpot hver gang, en meget speciel pige som har noget ekstra at skyde med.. en sjælden sjælden skat, som ikke findes mage

️️ Sweet Elsa Solace️ | Sex og Massage i København N

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Skrevet
DarkOne skrev, den 1.4.2026 at 20:24:

Ny her på Eroguide, plejer at skrive reviews via nympho

Tak for det, fortsæt gerne, det er blevet liiiidt tyndt med anmeldelser her.

Nu du har været der SÅ mange gange, 🥰 må du være den rigtige at spørge.

Hvordan er parfume “niveauet” hos Elsa og Lejligheden ?

Er hun alene det nye sted på Nørrebro ?

Håber jeg når forbi hende, og at hun kommer tilbage mange gange, skøn ser hun ud.

Skrevet
Ferret skrev, for 6 timer siden:

Hvordan er parfume “niveauet” hos Elsa og Lejligheden ?

Øh kan du forklare, hvad det betyder for en uvidende??

Skrevet
anmelder skrev, for 9 timer siden:

Øh kan du forklare, hvad det betyder for en uvidende??

Der menes nok om der bruges "rå mængder" = et overdrevent parfume forbrug, af pigen, på hendes egen krop, såvel som i lejligheden generelt.

Hvis pigen har overdænget sig selv med parfume, kort forinden, for så kort efter at give kunden et velkomst/farvel kram, så vil det hænge i kundens tøj også, det kan således også være svært at vaske det ud af tøjet derhjemme. Mange bruger desuden også lige et pift eller 4 uden på tøjet, det giver et endnu højere parfume niveau.

Skrevet

Jeg besøgte Elsa for 1 uge siden. Jeg kan fortælle, at det var lavt parfume niveau altså på den dejlige måde. Velduftende af sæbe og ung kvinde.

Skrevet

Ja hun er skøn og efter et par …. Mindre gode oplevelser .. håber jeg at finde tid og råd igen. Var heldig at være en af de første med en relativ unik oplevelse

• Stapler changed the title to Elsa Solace, København

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.