Hop til indhold

Anastasia Ukrainian Girl Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej

Kommunikationen gik fint, og fik hurtigt lavet en aftale

Jeg ankom, og kunne med det samme se det ikke er pigen på billederne, har besøgt hende før, heller ikke med succes dengang skulle vi have anal, det kunne hun overhovedet ikke - læs evt. selv den anmeldelse

Jeg tænkte pyt, jeg snupper hende igen, selvom jeg med 100% garanti viste, jeg ville sige det er sidste gang, når jeg går ned af trappen, og det gjorde jeg så også i dag….

Vi aftalte hvad der skulle ske, med cim som afslutning - jeg sagde jeg gerne ville slikke hende i doggy, så fløj hun op, at jeg skulle være stille - jeg gik i gang, hun krummede ryg, så jeg kun kunne slikke hendes røv, jeg prøvede at komme til fissen, det var ikke nemt.

Jeg ville jeg kneppe hende, så var den gal igen, jeg skulle være stille, denne gang viskede jeg til hende….

Efter doggy ville jeg sprøjte hende i munden, vi tog kondomet af, hun gik i gang, til sidst fik hun hele ladningen lige i munden, der kom meget jeg havde ikke fået udløsning i 2 dage - hun blev noget overrasket - utroligt nok suttede hun den færdig.

Da hun tog pikken ud af munden begyndte hun at skælde ud igen, jeg kom for meget, og da jeg ville undskylde, måtte jeg ikke sige noget…

nu kommer jeg altså aldrig igen

Link:https://annoncelight.dk/showad/437754

Skrevet

Ha ha... Så stop da med at besøge hende 😁😁

Men ja, jeg her også været der, kommer ALDRIG igen... På trods af at hun er en virkelig lille lækker ung pige... Jeg har aldrig mødt en pige der kan skyde ryg som hende, hun kunne stå som en gal han kat i kamp... Ha ha... Fik lige hovedet indenfor vaginalt og analt var totalt umuligt på trods af MEGET smørelse...

SÅ ALDRIG MERE...

HOLD JER VÆK...

SPILD AF PENGE...

Og ja, hun har altid flere aktive annoncer på af gangen...

Skrevet
  • Author
Buttfreak skrev, den 10.4.2026 at 11:13:

Det tror jeg ikke... Hendes overskrift indeholder altid " anal without"

Nej det tror jeg ikke det er, da hun altid har telefonnummer på og billeder, dog der ikke er hende selv

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.