Hop til indhold

Thaimassage uden for Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hejsa,

Hvis man ikke orker parkeringshelvedet inde i Aarhus, er der så nogen her, som kan anbefale thaimassage uden for Aarhus, som ikke er grønt?

Heller ikke dem på Silkeborgvej 😊

Skrevet

Massage og blow uden kondom hos de to første, især god massage af nr 2, så vidt jeg husker. Der blev suttet godt, dog ikke med kom i mund. De er er pæne piger, er i lejligheder i gader på hver sin side af Randersvej tæt på Stjernepladsen, og jeg måtte røre dem. Det måtte jeg ikke hos den sidste, en slank dame, som er i et hus, hvor jeg kun fik massage og hj, da hendes priser er noget højere. Det var ok, men de to første var bedre. Jeg kunne godt finde på at besøge dem alle igen. Alle billeder passer med virkeligheden.

Skrevet
morten0104 skrev, for 2 timer siden:

Har du erfaring med alle 3 piger? I så fald må du meget gerne dele lidt :)

vil helt klart anbefale lisa https://annoncelight.dk/showad/433715

hun er sød og hyggelig at være sammen med :P

har prøvet alle 3 , hende i Sabro var dødsyg at lege med ... en halvsur primadonna, masser af "i dont like " og "i dont do ...." og så blev det til et helt elendigt HJ... og finish .... finish...

og hun "snød" med tiden som var aftalt (hvilket næsten ikke gjorde noget for jeg var bare glad for slippe afsted )

stakkels mand som skal leve sammen med hende, puha

Skrevet
Papillon skrev, for 7 minutter siden:

Hej, de skifter jo lidt på det sted, er det Jasmine, som er der nu, du omtaler? Kan du sige mere om din oplevelse? Pft.

Det er faktisk længe siden, jeg har været der, og den nuværende pige har jeg ikke haft fornøjelsen af.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.