Hop til indhold

Spørgsmål vedrørende gloryhole

Featured Replies

Skrevet

Vi leger lidt med tanken om at stille Q til rådighed igennem et gloryhole, men synes det kan være lidt en udfordring at finde sådan ét, medmindre man tager i klub eller lignende. Men jeg går lidt med tanken om at købe et lille topersoners telt, og så ellers lave de huller der skal til. For vores vedkommende tænker jeg det ville være en både god og rigtig fræk løsning. Men så melder tvivlen sig om hvor vidt der er nogen der vil deltage i sådan noget. Så dette spørgsmål går primært ud til mændene. Hvis der på en dogging rasteplads blev slået sådan et telt op, kunne i så være fristet til at deltage, eller er det for alternativt?

Vh M

Skrevet

Lyder da vildt frækt, men jeg vil gerne være sikker på det er en kvinde bag klædet

Skrevet

Fræk idé! Men, skal man så stå til skue og glo, med dilleren igennem hullet i teltet? (i måske en lidt akavet stilling?). Eller står man skjult i forteltet, hvis det er den slags telt i tænker på?
Disclaimer: jeg har aldrig været på en "dogging rasteplads" så jeg ved måske ikke hvad jeg snakker om. Men blow ude i naturen, er jeg stor tilhænger af, ligesom det anonyme ved gloryhole.

Jeg vil foreslå i laver et setup som i selv er trygge ved, og prøver det af!

Skrevet

Det lyder som en god løsning med mange fordele.

Det er udendørs men samtidig ikke afhængig af tørvejr, det er i det fri uden at man er for udsat for lurere 🫣

Det vil dog være nødvendigt med et rimeligt højt telt så man ikke skal stå med hovedet imod dugen, hvis det er en med fortelt.

Jeg er klar 😁

• 1 month later...
Skrevet
haffelafparret skrev, den 1.4.2026 at 01:14:

stille Q til rådighed igennem et gloryhole,

Hej @haffelafparret har i fået købt et telt og kommet videre med denne frække idé?

Skrevet
haffelafparret skrev, den 1.4.2026 at 01:14:

Vi leger lidt med tanken om at stille Q til rådighed igennem et gloryhole, men synes det kan være lidt en udfordring at finde sådan ét, medmindre man tager i klub eller lignende. Men jeg går lidt med tanken om at købe et lille topersoners telt, og så ellers lave de huller der skal til. For vores vedkommende tænker jeg det ville være en både god og rigtig fræk løsning. Men så melder tvivlen sig om hvor vidt der er nogen der vil deltage i sådan noget. Så dette spørgsmål går primært ud til mændene. Hvis der på en dogging rasteplads blev slået sådan et telt op, kunne i så være fristet til at deltage, eller er det for alternativt?

Vh M

Jeg har prøvet på isterød resteplads for en del år siden , der var et par som havde et telt hvor der var 2 huller i gf, som jeg husker så slog de op i nogle frække sidder, q sad hvor der var rød tape ved hullet og m ved blå tape, så kunne man selv vælge gf, har prøvet hvor man står 2 mand ved teltet samtidig sf

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.