Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author
stifmeister skrev, for 20 timer siden:

Samme profil som den her tråd, tidligere på ugen (sidste uge)

Ok - tak for svar.

Havde prøvet at søge på annoncen, men der var ikke nogen hits.

Skrevet

Tak for hjælpen ;)

Kan du sige om videoen er af hende ?

Har skrevet til hende men fik ikke rigtig svar på spørgsmålene, så det er lidt et red flag. Men hvis videoen er af hende tager jeg chancen imorgen

Er stedet diskret i Århus ?

Håber på respsons ;h

Skrevet

Stadig ingen, der har været forbi? Har selv lige rigeligt langt for at tage chancen, men hvis der kommer en anbefaling?

Redigeret af Booblover

Skrevet

Nå men jeg er rigtig glad for store bryster så jeg tog forbi forleden.

Og jeg kan slå fast det ikke er pigen på billederne. Der skal ligges både moms og afgift på alder og vægt. Jeg tror dog højden passer 😄

Nå men anyhow hun har altså store bryster. Hvilket nok er den største attraktion. Selve akten var vel ok. Men så heller ik mere. Jeg formoder hendes sms bliver styret af en anden det var hvertfald lidt bøvlet både at få en aftale og komme ind af døren.

Det bliver nok ikke til en gentagelse.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.