Hop til indhold

chefelviraa 29 kbh og dkbrattyelvira 27 kbh

Featured Replies

Skrevet

https://sugardaters.com/da/profile/0yzVv2n7W3

hun har en hjemmeside med økonomisk udnyttelse og misbrug https://elvirachef.com/ og vil gerne lige have dit nr og snakke sammen om detaljerne. Siger det slet ikke er derfor hun er på siden !
Når jeg så siger at jeg ikke vil give hende mit tlf nr, som hun jo kan google og kontakte venner og bekendte på sociale medier ud fra og lave afpresning, som hun på sin hjemmeside fortæller er et af hendes specialer. Så bliver tonen anderledes og jeg bliver truet og der bliver talt om børn og andre der vil blive kontaktet. Hvilket hun ikke kan uden kontaktoplysninger, og diverse hjemmesider vil få mine kontakt oplysninger og blive advaret imod mig. Tak for det , men det er nu hende der skal advares imod ! Hold jer væk, siger jeg bare. Hun har en anden profil som er https://sugardaters.com/da/profile/ykoAxldGoB dkbrattyelvira.
Har anmeldt hende på siden, men de udnytter jo selv andre ) så mon de tager det alvorligt

• 1 month later...
Skrevet

Hej,

Jeg er Elvira Chef, økonomisk dominatrix. Jeg er ikke sugardater, jeg beder aldrig om telefonnummer da jeg holder al kontakt over e-mail. Jeg er nu blevet kontaktet et par gange og informeret om at nogle mænd har haft ubehagelige oplevelser med en kvinde der enten bruger samme navn som mig eller som udgiver sig for at være mig - det er meget beklageligt da det er altafgørende for mig at mine klienter har 100% tillid til mig eftersom de deler deres dybeste hemmeligheder med mig. Hvis du har negative oplevelser med denne kvinde eller du ønsker at tjekke om det er den rigtige Elvira Chef du kommunikerer med, så må du altid sende mig en e-mail på [email protected] og jeg vil svare dig hurtigst muligt. Jeg bruger ikke navnet bratty eller lignende. Hvis kvinden du har talt med har henvist til min hjemmeside og sagt det er hende må du meget gerne sende mig et screenshot af det, så jeg selv kan finde hende og få hende stoppet. Pas på jer selv og fald ikke for dumme kvinder der ikke forstår konceptet findom. Jeg laver nu selv en anmeldelse til politiet vedrørende identitetstyveri og eventuelt injurier, så skulle i støde på kvinden igen så må I meget gerne sende mig oplysninger på situationen, jeg holder jer selvfølgelige fuldkommen anonyme.

Jeg har kun en hjemmeside, en Twitter profil og en e-mail, hvis I finder “mig” andre steder så er det IKKE mig.

Til Herrens: Vil du sende mig en mail og vise mig hvad hun har sagt til dig eller udgivet sig for at være mig - jeg vil gerne hjælpe dig med at få hende stoppet. Det er netop kvinder som hende, der gør brug af afpresning uden samtykke, det ødelægger findom for alle dem der er reelle.

Jeg vil sætte pris på du korrigerer fejlen så mit navn ikke sættes i forbindelse med hende - men jeg kan egentlig godt forstå hvis du ikke vil gøre det før du har sikret dig at jeg ikke lyver her i opslaget.

Vh Elvira Chef

Redigeret af Elvira Chef
Jeg vil gerne skrive direkte til ham det lavede opslaget og hjælpe ham med at få hende stoppet.

Skrevet
herrens skrev, den 31.3.2026 at 09:14:

https://sugardaters.com/da/profile/0yzVv2n7W3

hun har en hjemmeside med økonomisk udnyttelse og misbrug https://elvirachef.com/ og vil gerne lige have dit nr og snakke sammen om detaljerne. Siger det slet ikke er derfor hun er på siden !
Når jeg så siger at jeg ikke vil give hende mit tlf nr, som hun jo kan google og kontakte venner og bekendte på sociale medier ud fra og lave afpresning, som hun på sin hjemmeside fortæller er et af hendes specialer. Så bliver tonen anderledes og jeg bliver truet og der bliver talt om børn og andre der vil blive kontaktet. Hvilket hun ikke kan uden kontaktoplysninger, og diverse hjemmesider vil få mine kontakt oplysninger og blive advaret imod mig. Tak for det , men det er nu hende der skal advares imod ! Hold jer væk, siger jeg bare. Hun har en anden profil som er https://sugardaters.com/da/profile/ykoAxldGoB dkbrattyelvira.
Har anmeldt hende på siden, men de udnytter jo selv andre ) så mon de tager det alvorligt

Hej,

Jeg er Elvira Chef, økonomisk dominatrix. Jeg er ikke sugardater, jeg beder aldrig om telefonnummer da jeg holder al kontakt over e-mail. Jeg er nu blevet kontaktet et par gange og informeret om at nogle mænd har haft ubehagelige oplevelser med en kvinde der enten bruger samme navn som mig eller som udgiver sig for at være mig - det er meget beklageligt da det er altafgørende for mig at mine klienter har 100% tillid til mig eftersom de deler deres dybeste hemmeligheder med mig. Hvis du har negative oplevelser med denne kvinde eller du ønsker at tjekke om det er den rigtige Elvira Chef du kommunikerer med, så må du altid sende mig en e-mail på [email protected] og jeg vil svare dig hurtigst muligt. Jeg bruger ikke navnet bratty eller lignende. Hvis kvinden du har talt med har henvist til min hjemmeside og sagt det er hende må du meget gerne sende mig et screenshot af det, så jeg selv kan finde hende og få hende stoppet. Pas på jer selv og fald ikke for dumme kvinder der ikke forstår konceptet findom. Jeg laver nu selv en anmeldelse til politiet vedrørende identitetstyveri og eventuelt injurier, så skulle i støde på kvinden igen så må I meget gerne sende mig oplysninger på situationen, jeg holder jer selvfølgelige fuldkommen anonyme.

Jeg har kun en hjemmeside, en Twitter profil og en e-mail, hvis I finder “mig” andre steder så er det IKKE mig.

Til Herrens: Vil du sende mig en mail og vise mig hvad hun har sagt til dig eller udgivet sig for at være mig - jeg vil gerne hjælpe dig med at få hende stoppet. Det er netop kvinder som hende, der gør brug af afpresning uden samtykke, det ødelægger findom for alle dem der er reelle.

Jeg vil sætte pris på du korrigerer fejlen så mit navn ikke sættes i forbindelse med hende - men jeg kan egentlig godt forstå hvis du ikke vil gøre det før du har sikret dig at jeg ikke lyver her i opslaget.

Vh Elvira Chef

Skrevet

Hej. Det er vist ikke helt fair opslag. Hvis man kigger på Elvirachefs hjemmeside, kan man se, at der er en anden, der udgiver sig for at være hende. Synes bare, jeg ville nævne det.

Redigeret af alenehjemme

Skrevet
  • Author
alenehjemme skrev, for 4 timer siden:

Hej. Det er vist ikke helt fair opslag. Hvis man kigger på Elvirachefs hjemmeside, kan man se, at der er en anden, der udgiver sig for at være hende. Synes bare, jeg ville nævne det.

Det er helt fair. Hun har sagt det til mig og det står i linket at Pay pigs er velkomne. Så jo !

Og så truer hun på sin hjemmeside hele pigens familie. Flot psykopat adfærd,

Hvad skulle en anden få ud af at udgive sig for hende og henvise til hendes hjemmeside?

Det er bare det samme igen og igen

Redigeret af herrens
Glemte noget

Skrevet
herrens skrev, for 53 minutter siden:

Det er helt fair. Hun har sagt det til mig og det står i linket at Pay pigs er velkomne. Så jo !

Hvad skulle en anden få ud af at udgive sig for hende og henvise til hendes hjemmeside?

Hej igen. Jeg synes ikke, det er fair, også fordi jeg kender Chef Elvira fra tidligere og aldrig oplevet noget sådant.

Men jeg ved, at du gerne må kontakte Elvira, så hun kan vise dig, at det ikke er hende, du har talt med. Du kan maile hende via hjemmesiden.

Jeg synes ikke faken bliver truet. Det er jo ulovligt at udgive sig for en anden, så måske det er en ide for faken også at kontakte Elvira.

Jeg kan godt forstå, at Elvira ikke glad for situationen. En fake bruger hendes hjemmeside som en slags bevis og afpresser så folk i Elviras navn. Det ville jeg også blive rigtig gal over.

Skrevet

Hej Herrens,

Jeg er den rigtige Elvira Chef, jeg er økonomisk dominatrix og du kan kun finde mig på Twitter (ElviraChef), min egen hjemmeside (elvirachef) og throne (elvira2).
Jeg er nu blevet kontaktet flere gange af mænd der har haft ubehagelige oplevelser med en en der bruger mit navn og udgiver sig for at være mig. Jeg holder al kontakt pr. email ALTID, jeg beder aldrig om telefonnummer og jeg underskriver ALTID mine mails med følgende underskrift ''x Elvira'', det formoder jeg hun ikke har gjort i jeres kontakt?

herrens skrev, 1 time siden:

Jeg blackmailer aldrig slaver uden samtykke eller uden de beder om det først - og så fastsætter man helt klare regler og underskriver papirer først. Hvorfor skulle jeg dog ødelægge mit eget gode ry ved pludselig at begynde at afpresse en mand, når jeg i mange år har haft fin succes som dominatrix?
Jeg tror ikke jeg må skrive min mailadresse her, men den starter med elvira.findomme.., og mit eget telefonnummer starter med 4 og slutter med 6 - du kan selv tjekke om det matcher pigen du har været i kontakt med. Hvis du har talt med pigen og hørt hendes stemme, så er du velkommen til at kontakte mig pr. mail via min hjemmeside hvor jeg gerne giver dit mit rigtige private telefonnummer, så du kan ringe mig op og tale med mig - og høre det ikke er mig du har kommunikeret med.

Jeg har INGEN sugardating profiler, for jeg sugardater ikke, som du tydeligt kan læse på min hjemmeside.

Jeg truer ikke pigen, jeg giver hende mulighed for at kontakte mig inden jeg kontakter hendes familie og informerer dem om hun afpresser andre mennesker i mit navn og med mine billeder. Hun har og oprettet falske profiler med mine billeder på youpay, som er et site jeg aldrig har brugt.

Og jo, hun får rigtig meget ud af at udgive sig for at være mig - hun lukrerer på den troværdighed jeg har opbygget over flere år efterhånden, fordi hun ikke selv har nogen. Det er i øvrigt også rigtig smart at bruge en andens navn når man gør noget kriminelt såsom at afpresse folk, fremfor at gøre det i ens eget navn. Så jo, hun er faktisk den eneste der potentielt kunne få noget ud af at svine mit ellers gode navn i findom-kredse til - det ville umuligt kunne gøre noget godt for mig.

Jeg prøvede at vedhæfte billedet af den falske profil jeg opdagede i dag på youpay, samt min klage til siden over nogen bruger mine billeder - men jeg kan ikke vedhæfte det her, så jeg sender det gerne til dig på mail hvis du ønsker - ellers kan du se dem på min twitter profil senere. Hvorfor skulle jeg anmelde mig selv hvis det er min profil?? Det kan supporten på de sider jo godt se, det er ikke min mail der er tilknyttet, hun udgiver sig for at være mig.

Jeg har anmeldt hende til politiet i dag og afventer svar fra dem. Hvis du ønsker at tilføje noget til sagen om din oplevelse er du velkommen til at kontakte mig, jeg vil gerne tilføje det helt anonymt, men jeg ved ikke om det i så fald er brugbart for politiet.

Det havde været fint hvis du havde sendt mig en mail via min hjemmeside og tjekket om pigen der siger hun er mig også er den der svarer på mails via min rigtige hjemmeside - inden du hang mig ud herinde og anklagede mig for at gøre noget kriminelt. Men jeg forstår sådan set godt hvis du har handlet lidt hurtigt i vrede og haft lyst til at advare andre. Men jeg synes sådan set det ville være på sin plads at du kontakter mig nu i stedet for at stå så fast på at du har ret og ødelægge mit ry, når pigen du har talt med er idioten her.

Venlig hilsen Elvira Chef

Skrevet
  • Author

Der er en trussel direkte på hjemmesiden. Så lad være med at lyve ? Det kan alle læse. Men det er jo bare en afledning om det for at beskytte sig selv

Skrevet

Du skylder mig vist en undskyldning + du sletter henvisningen til min hjemmeside. Jeg har bedt hende om at kontakte dig og sige undskyld, så du hører nok fra hende nu. Næste gang du er så påståelig, så hav dine facts i orden!

Skærmbillede 2026-05-16 kl. 01.14.47.png

Skærmbillede 2026-05-16 kl. 09.37.03.png

Skrevet
herrens skrev, for 4 timer siden:

Der er en trussel direkte på hjemmesiden. Så lad være med at lyve ? Det kan alle læse. Men det er jo bare en afledning om det for at beskytte sig selv

Skærmbillede 2026-05-16 kl. 09.35.12.png

Skærmbillede 2026-05-16 kl. 09.37.03.png

Skrevet

Det er korrekt at jeg har udgivet mig for at være Elvira. Jeg har været desperat og mildest talt ligeglad med konsekvenserne for mig selv, havde jeg vidst at dette ville gå udover Elvira - så havde jeg ikke gjort det. Jeg var egoistisk og tænkte ikke over hvor mange mennesker dette kunne have konsekvenser for.

Jeg er oprigtig talt ked af at have kørt den så langt ud, at have truet med afpresning og potentielt sætte andre folks liv i fare. Det var slet ikke min intention, jeg kunne bare ikke se udover mine egne økonomiske problemer.. Det må I virkelig undskylde.

Skrevet
Fakeren skrev, for 5 minutter siden:

Det er korrekt at jeg har udgivet mig for at være Elvira. Jeg har været desperat og mildest talt ligeglad med konsekvenserne for mig selv, havde jeg vidst at dette ville gå udover Elvira - så havde jeg ikke gjort det. Jeg var egoistisk og tænkte ikke over hvor mange mennesker dette kunne have konsekvenser for.

Jeg er oprigtig talt ked af at have kørt den så langt ud, at have truet med afpresning og potentielt sætte andre folks liv i fare. Det var slet ikke min intention, jeg kunne bare ikke se udover mine egne økonomiske problemer.. Det må I virkelig undskylde.

Tak for at rette op på din fejl, jeg gør ikke mere ved sagen nu.
Og til herrens: slet henvisningen til min hjemmeside nu, du har taget fejl, så ret op på det ligesom hun har gjort.

Skrevet
  • Author

LOL

Stop dit selviscenesatte spil og lad være med at true andres familier, og mig på samme måde på sugardaters .

Jeg har ikke taget fejl og du aner ikke hvem jeg er. Tag ansvar for dit eget !

Redigeret af herrens

Skrevet
herrens skrev, for 1 minut siden:

LOL

Stop dit selviscenesatte spil og lad være med at true andres familier, og mig på samme måde på sugardaters .

ER DU SERIØST HELT TABT???? Forstår du ikke at pigen har stjålet mine billeder og mit navn??? Jeg har tilbudt dig at du kan tale med mig og høre det ikke er mig du har haft kontakt med - men du nægter jo at se på beviserne. Hvorfor skulle jeg gøre sådan et kæmpe cirkus ud af det her og tiltrække en masse opmærksomhed på det hvis det faktisk var mig??

Skrevet

Kig på hendes sugardaters profil - hun er ikke verificeret med telefonnummer, id eller billede - fordi DET KAN HUN IKKE FORDI DET ER MINE STJÅLNE BILLEDER!

IMG_2187.PNG

Skærmbillede 2026-05-15 kl. 23.45.31.png

Skrevet
herrens skrev, for 6 minutter siden:

LOL

TROR DU DE VILLE SLETTE HENDES PROFILER HVIS IKKE DET VAR RIGTIGT??? Det er dig der er psykopaten her - at stå så meget fast på sin egen idiotiske holdning når du har alle beviser på du har taget fejl.

IMG_2196.PNG

Skrevet
  • Author

Det kan alle påstå. Og du har truet på din hjemmeside med at kontakte familie osv. Det samme du gjorde ved mig på sugardaters. Du skal stoppe dine trusler. Og din profil og side er anmeldt. Det er jo økonomisk bedrageri og ulovligt hvad du gør. Udnytte svage personer.

Og du linker til instagram. Vi taler om sugardaters her

Skrevet

HUN HAR BRUGT MIN HJEMMESIDE!

HENDES PROFIL PÅ SUGARDATERS ER IKKE VERIFICERET FORDI DET KAN HUN IKKE FORDI HUN STJAL MINE BILLEDER!

JEG LINKER IKKE TIL INSTAGRAM - JEG VISER DIG SCREENSHOTS AF HENDES FAKE PROFILER DER ER BLÆEVET SLETTET FORDI DE ER FAKE OG JEG HAR ANMELDT DEM.

JEG ER PROFESSIONEL DOMINATRIX - JEG VILLE ALDRIG VÆRE DUM ELLER ONDSKABSFULD NOK TIL AT AFPRESSE MÆND UDEN SAMTYKKE - HVORFOR SKULLE JEG GØRE DET I MIT EGET NAVN???

PLEASE ANMELD DET TIL POLITIET, DET STYRKER KUN DEN ANMELDELSE JEG SELV HAR LAVET!

OG JA ANMELD HENDES PROFILER FORDI HUN ER EN SVINDLER!!!!

Jeg har kontaktet min advokat og jeg laver en anmeldelse for injurier på dit opslag nu, jeg har forsøgt at løse det her ved at vise dig klare beviser og med en forventning om du har en smule fornuft - det har du så ikke. Du skader mit navn og min forretning når du anklager mig for afpresning fordi du er for dum til at forstå konceptet at mennesker nemt kan udgive sig for at være andre personer.

Skrevet
herrens skrev, for 7 minutter siden:

Det kan alle påstå. Og du har truet på din hjemmeside med at kontakte familie osv. Det samme du gjorde ved mig på sugardaters. Du skal stoppe dine trusler. Og din profil og side er anmeldt. Det er jo økonomisk bedrageri og ulovligt hvad du gør. Udnytte svage personer.

Og du linker til instagram. Vi taler om sugardaters her

og helt korrekt - jeg truer hende med at oplyse hendes familie om at hun afpresser folk i mit navn og med mine billeder - det synes jeg er en meget rimelig respons på det hun har udsat mig for.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.