Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg også besøgt Mia i Haderslev - https://annoncelight.dk/showad/427928

Nem tidsbestilling og parkering lige ved døren, eller den nærliggende parkeringsplads.

Jeg så ingen ringeklokke, så skrev og fik at vide at jeg bare skulle stå foran kameraet. Hurtigt blev jeg lukket ind.

Mia er meget lille, smuk og med små dejlige bryster. En dejlig petit kvinde efter min smag.

Jeg bestilte en time med to gange sex og massage. 1200 og betalingen var digitalt på telefonen (kontanter er nok også fine).

Vi startede med sex. Hendes blow er som andre skriver forsigtigt, men ikke desto mindre dejligt. I farten fik jeg ikke smagt hende.

På med gummi og så red hun mig, hvorefter vi gik til doggy, hvor jeg ikke kunne holde den så længe. Jeg er ikke så stor dernede, men alligevel var hun dejlig stram.

Så en omgang blid massage, inden nyt blow og sex. Denne gang sluttede jeg af med blow og kom i hendes mund.

Jeg blev tilbudt bad, hvor hun sæbede mig ind og sørgede for jeg forlod stedet ren.

Jeg kommer helt klart igen. Det er den bedste sex jeg har fået længe og prisen er rigtig god.

Skrevet
Elprebsi skrev, 1 time siden:

Det er den bedste sex jeg har fået længe ...

Hvad skyldes det? At hun er dejlig stram, er meget lille, bevæger sig lækkert eller? Hvis spørgsmålet er for intimt, så er det selvfølgelig ok, hvis du ikke vil fortælle det. Din anmeldelse er bare så god, at den frister😋

Skrevet
  • Author

@Unrusted Det er svært at sætte en finger på, men hendes petite udseende og at hun var stram, sammenlagt med at hun havde sådan en dejlig lidt genert sødme over sig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.