Vagn 176 Skrevet 13. Maj, 2014 (edited) Fornylig kørte jeg forbi stedet på vej hjem og kiggede lige ind for at se Sandra an - for eventuelt køre ind og besøge hende om aftenen. Det kom jeg nu ikke så hende kan jeg ikke sige så meget om - ud over at hun er østeuropæer at billederne utvivlsomt er ægte og at jeg ikke kan blive enig med mig selv om hvad jeg mener om hendes ansigt. Men Linda var der også og om hende vil jeg nøjes med at sige: Hun er rigtig sød og smilende, men jeg skulle være afholdende i adskillige år før jeg ville kaste mig over hende. Redigeret 13. Maj, 2014 af Vagn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 13. Maj, 2014 Bare til information, så er det Tåsingegade 2. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 14. Maj, 2014 Vagn, det var da noget underligt noget at skrive om Linda. Vi anmelder dahmer vi har haft sex med for penge - ikke om hvordan de ser ud. Husk, for den næste kunde i butikken, kunne det være lige sådan en dahme som Linda han leder efter. (Smag og Behag er forskellig) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg