Hop til indhold

Den Anden Fredagsbar APRIL - Fredag 10/4 kl. 17-23 holder vi atter hygge-fest med Blowjob Bingo og halløj i hjertet af København HURRA! - Nu med nyhedsbrev

Featured Replies

Skrevet

❤️ Så er der atter Fredagsbar! 🥂🥳
Et fast tilbagevendende arrangement een gang om måneden - fast den anden fredag i måneden.

Vi har fået et nyhedsbrev, så du ikke længere behøver at tænke så meget på at huske at tjekke Eroguide. Nu kan du blot tilmelde dig vores nyhedsbrev, og når du har bekræftet din tilmelding får du vejledning i hvordan du booker din plads.
Hvis du gerne vil modtage vores nyhedsbrev hvor vi skriver lidt om sidste Fredagsbar, så kan du nå at tilmelde dig nyhedsbrevet.
Er du "genganger" til Fredagsbar og har du ikke tilmeldt dig nyhedsbrevet endnu, så er det en rigtig god idé at gøre det sådan cirka NU... ❣️💃🕺

Næste gang er: 
FREDAG 10. APRIL hvor vi mødes fra kl 17:00 og har stedet til kl. 23:00 

(Det er helt okay hvis man ankommer senere og/eller går tidligere.)

Den Anden Fredagsbar er for sexarbejdere og sexkøbere (i bredest mulige forstand) i hjertet af København – med mad, bobler, Blowjob Bingo og en løssluppen stemning uden fordomme.
Er du ny, nysgerrig, genganger eller garvet deltager? Kom og vær med.

Kvinder deltager gratis – mænd betaler 400 kr. 
Diskret, hyggeligt og lige midt i byen.

DenAndenFredagsbar.dk

Alle deltagende kvinder kan sælge alenetid, hvis de ønsker det. Eller de kan deltage som menige gæster og se det lidt an første gang. Eller hver gang egentlig. Der er frit valg 🥰
Har de deltagende kvinder lyst til at afsløre, hvem de er, så skriver de det selv her i tråden, og I kan kommunikere med dem direkte, hvis I har spørgsmål til priser og ydelser osv. 
Vi stiller sådan set bare muligheden og lokalet til rådighed.

Er du hun og har du lyst til at deltage, enten denne eller en anden gang, så kontakt evt. Eva via e-mail i første omgang og tilmeld dig også gerne vores nyhedsbrev på hjemmesiden som hun.

Vi glæder os til at se både nye og kendte ansigter! 

Frække tanker og kærlige kram... og Low-Fives til husbehov fra
❤️ Eva, Lena, Fredagsbarbarer og -barbarinder ❤️

PS: Vi har gjort tilmeldingen mere enkel. Man tilmelder sig nyhedsbrevet som man finder på hjemmesiden som trin 1. Hvis du har spørgsmål, der ikke besvares på hjemmesiden, er du velkommen til at sende en e-mail.

evas fredagsbar kaffe-min.jpg

Redigeret af DenAndenFredagsbar

Skrevet

Man skal da alså overveje at komme.

De gang da jeg har været der har det været bare så hyggeligt. 🥰 Og sjov!!

Ah... Om det kan findes en spontan fælleskørsel fra Jylland 🤔

Skrevet
AmmaRose skrev, for 8 timer siden:

Det synes jeg da du skulle realisere og gøre, ville da være så dejligt 🥰

Skrevet

Når nu @Dillermand Junior deltager, så må jeg også hellere tilmelde mig 😁 mangler jo flere præmier fra "Blowjob Bingo" .

Når det nu er kendt at jeg samler på disse 🤣, og ja de bliver bedre med tiden.

Men det er jo op til lykken gudinde at finde de rigtige kugler 😘

Skrevet
AmmaRose skrev, den 5.4.2026 at 03:25:

Ja og hvis du kommer så bager jeg da kage ❤️

Skrevet

Tak til gl. som nye deltagere for en altid hyggelig fredagsbar. 😄Tak @Mister12 for brownies og selvfølgelig @Lina_bbw for en dejlig aftale, altid en fornøjelse i dit styrende selskab.😈

Skrevet

Godt at høre i allesammen har hygget jer. Håber jeg kan få et alibi til en af de næste gange.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.