Hop til indhold

Danske Liva - Holbæk

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/449242

nogen der har erfaring med hende? Når jeg selv har søgt lidt har jeg fundet en tidligere tråd hvor der står hun ofte skifter navn og nummer. Det tjekker up med at annoncen er ret ny og det samme med nummeret, men ved ikke om det er på grund af dårlige anmeldelser, som skrevet.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/195580-danske-liva/#comment-1678557

tager gerne imod beskeder eller kommentarer omkring jeres oplevelser med hende

ha' en dejlig dag!

Skrevet

Jeg har mødt hende tilfældigt i en by hvor jeg ved hun holdte til på daværende tidspunkt. Tattoos er nemme at genkende

Du skal virkelig være til store piger, så siger jeg ikke mere….

Skrevet
  • Author
Newbie_25 skrev, for 12 timer siden:

Du skal virkelig være til store piger, så siger jeg ikke mere….

det er jeg blandt andet også, selvom alt er med måde. Tror dog ikke jeg tager chancen. Det var ikke størrelsen (kan godt se hun dækker maven på alle sine billeder), men faktisk mere andres anmeldelser, samt hyppigt skift af announcer og telefonnummer, som gjorde udfaldet

Skrevet

Jeg har mødt Liva, og jeg vil bare sige at det var en vidunderlig oplevelse.....hun er varm og virker seriæst som hun nyder sit job, og er god til det.

Er du til og tænder du på BBW piger så snyd ikke dig selv for et besøg hos den dejlige runde varme pige......stor anbefalse herfra.

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har mødt Liva.

Hun er super sød, nem at tale med og smager dejligt.

Jeg lånte hendes bad, inden vi startede med et lækkert blow, gav hende finger imens jeg slikkede fissen, sluttede i en doggy med anal. Hun er dejlig stram og hendes store røv er vild med anal.

Absolut et besøg værd, hvis man kan lide store piger, jeg skal helt sikkert forbi hende igen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.