Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg har været på klinik, hvor det var en lidt spøjs oplevelse. Bestilte massage og kom ind til en gudesmuk kvinde, men var en slags fælde, hvor hun kun tog imod bestilling. Derefter kom en anden ind 5 minutter senere.

Ved nogle, hvem der er hos Yen Wellness Thai Massage in Ballerup ?

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Skrevet
Kajkage skrev, for 1 time siden:

Hej,

Jeg har været på klinik, hvor det var en lidt spøjs oplevelse. Bestilte massage og kom ind til en gudesmuk kvinde, men var en slags fælde, hvor hun kun tog imod bestilling. Derefter kom en anden ind 5 minutter senere.

Ved nogle, hvem der er hos Yen Wellness Thai Massage in Ballerup ?

Det har jeg også oplevet hos yen massage de 3 gange jeg var på besøg. Kom egentlig kun for sauna, så 2 af gangene gik jeg efter sauna turen

Skrevet

Jeg har været hos Yen massage mange gange de seneste par år, og jeg er helt enig - det er som oftest en spøjs oplevelse. I starten havde jeg nogle gode oplevelser med piger der både så godt ud, kunne massere, og hvor der kunne bestilles noget "ekstra". Det er specielt koncept de har - det er ikke muligt at se hvilke piger der arbejder der, så man kommer meget let til at købe "katten i sækken". Og oftest bliver det dyrt, når man godt vil have ekstras/fuld pakke. Og over tid har der være en høj udskiftning af piger, og som jeg har oplevet det, kun til det værre. At jeg har kommet der mange gange skyldes blot at det har været nemt rent transportmæssigt/tid, og det er noget siden jeg er stoppet med at komme der. De gode oplevelser var kun i starten, der for ca. 2 år siden.

• Stapler changed the title to Yen Wellness thai i Ballerup
Skrevet

Jeg har nu været der en del gange i år. Candy og Nana har jeg mødt nogle gange. De er begge okay på hver sin måde. Meget slanke piger, som jeg kan lide det. Det er rigtigt at Fp er lidt over middel, men kun minimalt. Vil bedømme dem begge til midt i 30 erne . De er var ivrige til at yde god service. Ved ikke noget om særlige ekstra ydelser.

Skrevet
  • Author
Steff007 skrev, den 1.4.2026 at 20:00:

Jeg har været hos Yen massage mange gange de seneste par år, og jeg er helt enig - det er som oftest en spøjs oplevelse. I starten havde jeg nogle gode oplevelser med piger der både så godt ud, kunne massere, og hvor der kunne bestilles noget "ekstra". Det er specielt koncept de har - det er ikke muligt at se hvilke piger der arbejder der, så man kommer meget let til at købe "katten i sækken". Og oftest bliver det dyrt, når man godt vil have ekstras/fuld pakke. Og over tid har der være en høj udskiftning af piger, og som jeg har oplevet det, kun til det værre. At jeg har kommet der mange gange skyldes blot at det har været nemt rent transportmæssigt/tid, og det er noget siden jeg er stoppet med at komme der. De gode oplevelser var kun i starten, der for ca. 2 år siden.

Jeg var der fornylig til masage, hvor det var en Cherrie (eller Candy?), som var meget pågående. En lækker tøs åbnede døren og tog imod ordren, men så dukkede hende her op. Hun er nok omkring de 50 år, hvor der var botox overalt. Ikke lige noget, som jeg bryder mig så meget om.

Redigeret af Kajkage

Skrevet
  • Author
Steff007 skrev, den 1.4.2026 at 20:00:

Hvordan man undgå det ? I gamle dage var der ret godt der. Nu er det mere ublu priser og manglende viden om, hvem man får tilbudt som massør.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.