Hop til indhold

Julia first time Vejle

Featured Replies

Skrevet

Denne smukke kvinde, Julia Summer, hvis billeder jeg næsten er 100% sikker på at have set før ?

Har nogen besøgt denne skønhed tidligere?

https://annoncelight.dk/showad/453136

Skrevet

Det er min erfaring at tlf. nr. der begynder med 91 eller især 93, mere ofte end ikke, blot er scam eller clickbait (de sender et link over whatsapp eller mail)

især 93 numre er slemme til det, ved skriv til en af dem blev jeg truet på families liv og førlighed, hvis jeg ikke "fik bragt situationen i orden". Det er under påskud at det nr. jeg har ringet/skrevet til er til personens 14 årige lillesøster og ønsket købesex/billedereller andet

Skrevet

Jeg besøgte hende i formiddags. Smukkere end på billederne og en virkelig god oplevelse. Mit bedste knald i 2026 :) varme anbefalinger herfra. I dag er dog hendes sidste dag, så man skal nok være lidt heldigt, hvis man skal nå at møde hende.

Skrevet
Livsnyderxxx skrev, for 4 timer siden:

Jeg besøgte hende i formiddags. Smukkere end på billederne og en virkelig god oplevelse. Mit bedste knald i 2026 :) varme anbefalinger herfra. I dag er dog hendes sidste dag, så man skal nok være lidt heldigt, hvis man skal nå at møde hende.

Tak for info.

Øv det er sidste dag i dag, havde satset på at besøge hende onsdag. Sagde hun noget om hun eventuelt skulle et andet sted hen bagefter?

Skrevet
Jernet skrev, for 3 timer siden:

Øv det er sidste dag i dag

Det er sidste dag i morgen, tirsdag

Var selv et smut forbi i dag og kan kun bakke op om hun er et besøg værd.

Høj slank pige - der sidder ikke noget forkert på hende og hun gør alt hvad hun kan for at behage en.

Genbesøg hvis hun dukker op igen = 100% sandsynligt

Redigeret af lurikken

Skrevet
lurikken skrev, for 4 minutter siden:

Det er sidste dag i morgen, tirsdag

Var selv et smut forbi i dag og kan kun bakke op om hun er et besøg værd.

Høj slank pige - der sidder ikke noget forkert på hende og hun gør alt hvad hun kan for at behage en.

Genbesøg hvis hun dukker op igen = 100% sandsynligt

Tak for det.

Hvor høj, sådan cirka?

Skrevet
  • Author

Tak for svar.

Er næsten sikker på jeg tidligere har læst positive anmeldelser om denne smukke kvinde, men kunne intet finde.

Så tak. Håber hun stadig bliver i Danmark en rum tid endnu.

Skrevet
Jernet skrev, for 2 timer siden:

Tak for det.

Hvor høj, sådan cirka?

Vil skyde hende til ca. 178 cm.

@Listelømmel ifølge hende selv rejser hun ud af landet i påsken.

Skrevet
  • Author

Lyrikken -

Det er tankevækkende at hun kun har haft en annonce oppe, i få dage.

Kan ikke lade være end at tænke, om nogle af de kvinder, som vitterligt arbejder independent, måske har en fast kundekreds, som man helt forståeligt, bruger tid på, og så måske efterfølgende slår en annonce op officielt, de sidste dage man er i landet.

Men tak for svar. Hun har et eller andet over sig, som jeg i den grad godt gad at udforske.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.