Hop til indhold

Luna Ray i Carlsberg Byen, genbesøg

Featured Replies

Skrevet

Nå, men så er jeg jo ligesom tilbage… 😅
Efter at have læst mit sidste review, sendte Luna mig den sødeste undskyldning. Nu er jeg på ingen måde typen der bærer nag, så efter vi havde snakket lidt frem og tilbage, fik Luna mig ”overtalt” til at give hende en chance til. 
Nu bor jeg meget tæt på Luna, så 50 minutter efter, stod jeg hos Luna igen.

Hvad der skete kommer jeg ikke til at gå i detaljer med, den type er jeg ikke. Men lad mig sige det sådan her: Luna fik i DEN grad sin revanche!!!
Hun kan simpelthen de vildeste tricks, der gav mig en udløsning jeg ikke kan huske nogensinde at have fået før! 
Som Luna lige så sødt sagde da vi var færdige ”Welcome in Club Luna”. Og kan garantere for jeg er medlem! App, medlemskort, t-shirt og alt hvad der ellers hører til, ind over med det! 😂
især når medlemsfordelene er ren, rå sex som jeg ALDRIG har oplevet før! Og så endda med en Gudesmuk, sød og naturlig pige. 

Jeg er nu ikke alene fan, jeg er afhængig! 😍

Skrevet

Jeg har forståelse for, at du ikke vil dele hvad der er sket siden din tidligere anmeldelse, som var velskrevet og mildt sagt beskrev en forfærdelig oplevelse, og så nu, hvor du åbenbart er solgt til stanglakrids. Dit opslag her bliver vi andre ikke meget klogere af.

Skrevet
Stantheman skrev, for 2 timer siden:

solgt til stanglakrids.

Den tror jeg aldrig jeg har hørt før. Men jeg kunne godt finde på at stjæle den 🙃

• 1 month later...
Skrevet
Nummer2 skrev, 1 time siden:

Er hendes bryster naturlige?

Der er en stor variation på hendes billeder

Det ser desværre ud til at hun har smadret sit ægte petite udseende med nye silibabser.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.