Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Lisa i Lynbgy Lisa in lyngby young Thai Girl with perfect body natural boobs😋 for et par dage siden haved aftalte B2B, BJ without, CIM, Kissinger.

Blev mødt af en ung meget lækker asiat der var noget mørkere end jeg havde forventet fra billederne, hendes bryste var også mere runde og faste / rmindre hængnede end billederne viser, I like it..

Stedet er en privat lejlighed central i lyngby, lejligheden og inventar bærer præg af ikke have været malet / opdateret de sidste 15år eller mer..

Hun startede med meget venlige generte smil og "shhhee please do not make noise".. hvilket blev bekræftet af at man kunne høre stemmer fra naboerne.

Hun startede med B2B uden olie, på ryggen men gik kort efter overtil olie massage med hænderne. Eter 12 minutter vendte jeg mig om da jeg ikke var kommet efter almindelig massage.

Hun var super god til at slikke pung og pik og drille da jeg foreslog B2B på forsiden kom der lidt olie på min mave og hun startede lidt B2B på forsiden, hun virkder ikke intereseret at kysse hverken med eller uden tunge, lidt efter larmede hendes telefon og forlod sengen for at læse noget på tlf. som hun så udtil at være utilfreds med.

Kom tilbage og hun tørre olie af med et håndklæe gik tilbage til at forkæle min pik mm hun spurgte om jeg ville have sex eller ? Jeg fortretrækker OWO og CIM når jeg er afsted og har aftalt det.

Hun forstsatte med OWO og tage hele pikken i munden i et stigeende og lægger tempo. Da jeg var kommet i hendes mund var det tydeligt at hunne ikke nød det og haved travl med at fø det ud på¨en serviet.

Nu kan jeg jo godt lide at kramme / ligge i ske bagefter og bad om det og det gjorde vi så.

På den ene side gjord hun det vi haved aftalt og som jeg bad om, men jeg fik under vejs en dum fornemmelse af hun helst ville være alle mulig andre steder og foretage sig alt mulig andet.

Må ske var der ikke kemi fra hende mod mig nu jeg tydelig vis vejer det dobbekte og er næste 3 gange så gammel, men hvis det var et probelm synse jeg det haved været mest fair hvis hun fra starten havde sagt nej tak, eller listet eventuelle forbehold for overvægt og / eller alder i sin annonce. eller også bude hun træn gevaldigt op på sine skuepiller evener.

Hvis dette er kundernes generelle oplevelse hos hende burde hun måske finde et andet erhverv..

Sansynlighed for gentagelse 0%

Har besøgt en hel del GP overtid vor min oplevelse har været meget positiv og at der har været gensidig kemi, måske også fordi jeg KUN har besøgt GP som har fået gode anmeldelser her TAK for dem.

Statistisk set har jeg haft de ringeste oplevelser med thaier/asiater og egentlig ægeligt nu de er så lækre og er lidt billeger end resten.

Nå når bare der er flest gode oplevelser går det nok

Have fun

Redigeret af Henrykt

Skrevet

Hun har en virkelig lækker krop. Stram og spændstig. Lækre bryster og en stram fisse.

Jeg syntes, hun var fræk i sengen - dejlige kys over alt på min krop - og på munden.

Skrevet
Henrykt skrev, den 29.3.2026 at 14:15:

Besøgte Lisa i Lynbgy Lisa in lyngby young Thai Girl with perfect body natural boobs😋 for et par dage siden haved aftalte B2B, BJ without, CIM, Kissinger.

Blev mødt af en ung meget lækker asiat der var noget mørkere end jeg havde forventet fra billederne, hendes bryste var også mere runde og faste / rmindre hængnede end billederne viser, I like it..

Hvad måtte du give, lyngby er tæt på mig, vil gerne prøve en massage med blow og pik massage

Skrevet
herrens skrev, for 23 timer siden:
  Henrykt skrev, den 29.3.2026 at 14:15:

@herrens , dette er ment i alt venlighed, når du skal kommenterer på et indlæg, så prøv at skrive UNDER kassen, i stedet for at skrive inde i kassen, i forlængelse af den tekst du citerer, det giver et bedre overblik når man læser tråden.

Skrevet
Nygløden skrev, for 2 timer siden:

@herrens , dette er ment i alt venlighed,

Det gjorde jeg. Men da jeg slettede det meste for ikke at fylde så meget blev det sådan som det blev

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.