Hop til indhold

Alisha 22 år, Odense

Featured Replies

Skrevet

Hun er 100% ægte. Dett første billede i hendes orofil er den kvinde du møder. Efter min mening er hun lidt pænere i virkeligheden og er super sød.

Skrevet

Har besøg denne dejlige kvinde. Hun er kærlig og god til bj og parat til Doggy back.. ja hun er ok. Billederne er ægte.

Flot lille pige.

Skrevet

er der en søde sjæl som kan hjælp mig med at lave en aftale med hende, jeg har ikke mulighed for at send sms ud og hun tager ikke opkald.

Redigeret af Natkongen

Skrevet

var forbi i mandags, og det var en rigtig god oplevelse. Så hørte om hun havde tid sent tirsdag aften, men det var desværre for sent.

Efterfølgende har jeg spurgt ind til andre tider, men har desværre ikke fået svar retur.

Så tror hun er travlt optaget for tiden, forståeligt nok )

Skrevet

Nu er jeg lidt ny herinde. Men flyttes en tråd som denne, når der nu er kommet flere anmeldere ind, for så efterlyses det vel ikke mere?

derudover er denne tråd omkring samme pige, bare fra en anden side.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.