Hop til indhold

Bangkok - ladyboys - anbefalinger

Featured Replies

Skrevet

Jeg har nogle dage i Bangkok inden længe. har i kendskab til fishbowls i byen med ladyboys i udvalget? hvilket massagested i sukhumvit er bedst hvis hun skal være ladyboy?

Skrevet

Jeg har ikke kendskab til massagestederne. Jeg er gået forbi et par steder på Sukhumvit med ladyboys men de vil have mere for massage og HJ/BJ end man kan få hele pakken for på nogle af ladyboybarerne og det var ikke ligefrem topmodeller ... men kan da foreslå et par gode ladyboybarer omkring Sukhumvit.

Check In Bar, Sukhumvit Soi 10 - Det er et godt og hyggeligt sted med et godt udvalg. Det er et topsted.

Why Not Bar, Sukhumvit Soi 4 - Fint sted med et okay udvalg.

Cindy's Secret, Sukhumvit Soi 11 - Jeg har ikke selv været på den i Bangkok, men kun den i Pattaya. Da den i Pattaya åbnede havde de nogle af pigerne fra Bangkok til at komme forbi indtil de selv fik piger nok. De var ret kønne. Men stedet er kendt for at være et topsted.

• 4 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.