Hop til indhold

Afvisning af en "fjollet" fantasi?

Featured Replies

Skrevet

Denne tråd er sådan ment for et godt grin og for sjov :)

vi mænd har som bekendt en masse fantasier, vi nogle gange kan opleve at få udfyldt derhjemme af konen, men har nogle af jer oplevet at få afvist en fantasi af en glædespige?

Jeg ligger ud.

Jeg kan godt lide at blive nedgjort, og nogle gange så kan jeg kneppe en pige i en evighed, men hvis hun ikke begynder med at nedgøre mig (på min fysiske udseende) så kan jeg ende med at dyrke sex ligeså længe som en dårlig bollywoodfilm varer.

Så jeg plejer altid at fortælle nye piger jeg besøger det, nogen kræver gebyr for dirty-talk andre gør ikke.

Men så var der engang en meget sød pige, der gik i stå da hun hørte mig sige "du skal fyre det mest racistiske lort af som du kan komme i tanke om" og så var hun bare "ej, det vil jeg ikke gøre" og jeg troede at hun mente det på sådan en mistroisk måde, så jeg gentog "jo jo, det gør du bare...ydmyg mig, kald mig dum perker".

Så tog hun et splitsekunds pause og sagde "søde, jeg er ikke racist og jeg kan ikke få mig selv til at sige det, det er min grænse". Behøves jeg sige, at jeg gik hele vejen hjem med uforudrettet sag og dårlig samvittighed?

Andre gange har pigerne efter udløsning undskyldt for alt det de sagde, mens jeg måtte berolige dem med at "det bare er en fantasi jeg bad om, og at jeg selv ikke kan sætte ord på hvorfor jeg kommer 20 sekunder efter de begynder på den slags". Enkelte gange har pigerne fået ondt af mig hvorefter de spurgte "har din eks virkelig været dig utro af den grund?".

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.