Hop til indhold

Ny pige i Truust midtjylland

Featured Replies

Skrevet

Besøgte hende her fredag. For mig er det altid frækt at besøge en ny pige i brancen. Hun virker som om hun har styr på det, ikke vildt nervøs eller noget. Hun er nem at snakke med og man kan få lov til hvad man vil inden for rammerne i den tid man har. Er ikke mit indtryk at hun ser meget på uret. Om hun er så ny som hun siger ved jeg ikke, men alder er ca ok og billederne på siden er hende, ingen tvvivl om det. Dejlige ægte bryster! og en fræk stram fisse! Vil sige hun er en helt almindelig dansk kvinde i den alder. Ikke en supermodel, men helt almindelig, og det kan også noget!

1500 kr for 30 min er vel ved at være den nye standard for danske kvinder. Kan man finde noget bedre til prisen? ja måske, men hun er helt ok til den pris vil jeg sige.

Ville jeg gøre det igen? ja det kunne jeg godt finde på! Fræk tøs!

https://annoncelight.dk/showad/453204

Skrevet

kopi udenfor Citat så man kan søge det du har skrevet :)

Besøgte hende her fredag. For mig er det altid frækt at besøge en ny pige i brancen. Hun virker som om hun har styr på det, ikke vildt nervøs eller noget. Hun er nem at snakke med og man kan få lov til hvad man vil inden for rammerne i den tid man har. Er ikke mit indtryk at hun ser meget på uret. Om hun er så ny som hun siger ved jeg ikke, men alder er ca ok og billederne på siden er hende, ingen tvvivl om det. Dejlige ægte bryster! og en fræk stram fisse! Vil sige hun er en helt almindelig dansk kvinde i den alder. Ikke en supermodel, men helt almindelig, og det kan også noget!

1500 kr for 30 min er vel ved at være den nye standard for danske kvinder. Kan man finde noget bedre til prisen? ja måske, men hun er helt ok til den pris vil jeg sige.

Ville jeg gøre det igen? ja det kunne jeg godt finde på! Fræk tøs!

https://annoncelight.dk/showad/453204

Skrevet

Ny er hun ikke. Hun har været on/off et års tid. Med lange pauser

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.