Hop til indhold

Mia Redhead, Vejle - fantastisk oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg har for første gang lavet en konto her på siden, udelukkende for at skrive om Mia som jeg har været på besøg ved. https://annoncelight.dk/showad/411428

Stod i en situation hvor jeg ville prøve noget nyt for mig, hvor jeg faldt over Mias annonce. Vi fik hurtigt aftalt en tid og pris og vi mødes i Vejle i gode lokaler i midtbyen. Vi starter faktisk 2 minutter for sent men Mia er meget undskyldende og har et fantastisk humør fra starten af. Vi går så småt i gang og Mia skaber en fantastisk stemning, ser generelt rigtig godt ud og er virkelig forførende på en fræk måde. Igennem hele besøget, som enlig kun skulle have været 30min men som endte på 40min, var hun utrolig omsorgsfuld og generelt vildt passioneret i vores begges oplevelse - vi snakkede meget nemt sammen, og endte også med at snakke om hendes erhverv og hvorfor hun elsker sit arbejde, imens jeg fik tøj og diverse på igen. Det er tydligt at mærke hun går op i at man får en god oplevelse ud af et besøg.

Kan helt klart anbefales, både til almindeligt men også hvis du vil udforske noget nyt. Mia ligner det der er på annoncen, hvis ikke bedre i virkeligheden, og er generelt bare en stjerne i forhold til hvad jeg har prøvet før - som hun selv siger, hvis man selv kommer med respekt og godt humør garanterer hun at give endnu mere igen. Skal helt sikkert prøves igen engang.

Redigeret af B8it88

• B8it88 changed the title to Mia Redhead, Vejle - fantastisk oplevelse

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.